تعیین اهدافی که با بازاریابی پیامکی به آن خواهیم رسید

بازاریابی و تبلیغات پیامکی مدت زیادی نیست که یکی از المان های اصلی تبلیغات شده است و یکی از ابزار های جدید در زمینه بازاریابی به حساب می آید. اما نوپا بودن، نتوانسته جلوی استفاده و استقبال بسیار بالای صنایع و مشاغل، از این روش بازاریابی را بگیرد.

میزان تاثیر زیاد  و هزینه کم، از اصلی ترین عوامل رشد سریع بازاریابی پیامکی هستند که توانسته اند توجه افراد و سازمان های مختلف را جلب کنند. اما با این وجود، ...

ادامه مطلب

 simorghsms

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.