ارزش نهادن به مشتری با پیام کوتاه


در راه جذب مشتری بهترین روش ارزش نهادن به او است. بدین صورت که قبل از ارسال هرگونه پیام تبلیغاتی لیستی از افراد دارای صلاحیت تهیه کنید و زمانیکه مراحل را بطور کامل طی کردید در پیام تبلیغاتی علت انتخاب آن ها را ذکر کنید. در مرحله ارسال پیام سعی کنید پیشنهاداتی ارزشمند برایمشتریان ارسال کنید.

این موارد جزئی از مراحل اصلی برای رسیدن به موفقیت هستند. در واقع سعی کنید بدون هدف به مشتریان خود پیام ارسال نکنید. پس از ارسال یک دوره پیام تبلیغاتی سعی کنید آنالیزهای ممکن را انجام دهید تا بدین صورت متوجه شوید مشتریان شما از چه نوعی از تبلیغات استقبال می کنند. در امر تبلیغات بدلیل اینکه هدف جذب تعداد بیشتری مشتری است سعی کنید همیشه مشتریان خود را در اولویت قرار دهید. پس از انجام تبلیغات سعی کنید میزان ارتباط خود را با مشتریان افزایش دهید. زیرا نبودن پل ارتباطی بین شما و مخاطبانتان میزان  بازخورد را کاهش می دهد.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.