نباید های بازاریابی پیامکی در کسب و کار

چنانچه می خواهید در کسب  و کار و بازاریابی پیامکی خود موفق باشید برخی از نبایدها هستند که حتما باید آن ها را رعایت کنید. زمانیکه شما یکخبرنامه پیامکی را راه اندازی می کنید مشتریان همیشگی خود را به آن دعوت می کنید و افراد عضو شده در آن خود تمایل به بودن در خبرنامه دارند. لذا اولین نبایدی که به آن عمل کنید؛ وارد نکردن مشتریانی است که از آن ها برای اضافه شدن به خبرنامه پیامکی خود اجازه نگرفته اید.   شما نباید بدن اجازه افزاد چه به صورت شفاهی و چه به صورت کتبی برای آن ها پیامک ارسال کنید. برای همین سعی کنید یا از آن ها اجازه بگیرید و یا بگذارید مشتریان با میل خود به صورت اعضای خبرامه پیامکی شما در بیایند.  

دومین نبایدی که باید آن را رعایت کنید؛ در مورد نحوه اطلاع رسانی و دادن اطلاعات به مشتری است. همیشه به خاطر داشته باشید که مشتریان شما باید از نحوه لغو کردن عضویت خود اطلاع داشته باشند. زیرا نگه داشتن افراد به صورت اجباری در خبرنامه پیامکی شما در حالیکه تمایلی به گرفتن پیامکاز شما ندارند فقط سبب بدنامی شما می شود و هزینه مالی برای شما به بار می آورد. نکته آخر رعایت نکردن تعداد ارسال اس ام اس هایی است که به آن ها وعده داده اید. زمانیکه افراد به عضویت خبرنامه پیامکی شما در می آیند معمولا پیامکی برای آن ها ارسال میکنید که به طور مثال تعداد حراج های فصل را برای آن ها پیامک می کنید. اگر شما به این تعداد پیامکی که به آن ها وعده داده اید عمل نکنید باعث سلب اعتماد مشتریانتان خواهید شد.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.