ارسال پیام تبلیغاتی بدون خط اختصاصی
هر شخصی در هر زمینه شغلی باید یک سامانه پیامکی با شماره اختصاصی داشته باشد تا بتواند پیام های پاسخ را ازمشتریان دریافت کند. هرقدر این نام و شماره اختصاصی کوتاه تر و رند تر باشد بهتر به یاد می ماند خصوصا زمانیکه نیاز دارید پیامکی را از طرف مشتری دریاف نمایید. داشتن یک پنل پیامکی به شما کمک می کند که بعد از ارسال انبوه گزارش کامل بگیرید و در نهایت آماره بازده داشته باشید.
انتخاب نادرست بازار هدف
اگر شما قصد فروش یک محصول گران قیمت (اتومبیل ،ملک مسکونی یا تجاری ، باغ و....) و پیامکی را به این منظور تهیه و ارسال کردید اما دریافت کنندگان آن اغلب از قشر فقیر جامعه هستند. پیامک شما حتی اگر حاوی متن جذاب و خلاقانه باشد مناسب گیرنده نیست و نمی توانید از آنها انتظار بازخورد داشته باشید. شما باید بتوانید بازار هدف خود را شناسایی کنید و پیامک خود را بصورت هدفمند فقط به آنها ارسال نمایید.
فرستادن پیام تبلیغاتی در زمان نامناسب
بهترین زمان برای ارسال پیام تبلیغاتی روزهای شنبه تا چهارشنبه ودر ساعات 10 تا 12 صبح و 18 تا 20 عصر است. در طول روز زمانهایی وجود دارد که فرد اولویت های مهمتری نسبت به خواندن یک پیام کوتاه دارد همانند ساعت خواب شخص که مهمتر از خواندن یک پیام کوتاه از سوی فرستنده ناشناس است.
فاصله گرفتن از مشتریان
با فاصله گرفتن از مشتریان خود این حس به آنها القا میگردد که به عنوان ابزاری برای منافع اقتصادی شما میباشند. با آنها ارتباط نزدیک و صمیمی داشته باشید. برای ارتباط نزدیک تر می توانید برای آنها پیامک تبریک روز تولد یا کارت تخفیف و بسته های هدیه برای مشتریان ویژه خود بفرستید.
چندین ارسال به شماره های تکراری
فواصل زمانی بین پیامک ها را افزایش دهید ویا برای کالاها یا خدمات گوناگون میتوانید از چندین خط اختصاصی پیامک ارسال کنید. اگر بانک شماره موبایل از مخاطبین هدف خود را دارید و میخواهید چند مدل کالا یا خدمت را برای گروهی خاص در یک زمان یا طی یک هفته ارسال کنید , یکبار از خط ۱۰۰۰ یکبار از خط ۲۰۰۰ و یکبار از خط ۳۰۰۰ یا ۵۰۰۰ پیامک ارسال کنید تا دریافت کننده احساس کند چندین تبلیغ متفاوت از چند بنگاه اقتصادی متفاوت را دریافت کرده است و گروهی که نیاز به خرید یا اطلاعات بیشتری دارند نیز با شما تماس بگیرند.
ارسال پیام های طولانی
باتوجه به حجم زیاد پیامک های تبلیغاتی این روزها افراد جامعه صبر و حوصله کمی دارند و اغلب پیامک های طولانی خوانندگان کمتری دارند. شما باید سعی کنید که متن پیامک خود را گیرا و کوتاه بنویسید. اگر در یک صفحه پیامک خود را می نویسید هنوز تعداد کاراکتری تا پرشدن آن صفحه باقی مانده از درج اطلاعات اضافی و غیرضروری پرهیز نمایید.
عدم انجام نظرسنجی
به خاطر داشته باشید که همیشه شما به عنوان ارسال کننده و مشتریان شما به عنوان دریافت کننده پیامک نباشند. گاهی هم نظر آنها را جویا شوید. این اقدام باعث می شود که شما هم از نظر آنها مطلع شوید و آن را در جهت منافع خود بکار برید.
سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، ارسال از روی نقشه، بانک مشاغل و...می باشد.
"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"
017-32229441
برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید
http://www.aparat.com/simorghsms
عناوین مرتبط:
استفاده نادرست از بازاریابی پیامکی
عدم بازخورد پیامک های تبلیغاتی
تصورات اشتباه درباره ی بازاریابی پیامکی
افراد زمانی عضو کمپین های پیامکی می شوند که پیام های دریافتی از کمپین، برایشان جالب باشد. باید توجه داشته باشید که آنها شماره خود را در اختیار شما گذاشته اند و از شما انتظار احساس ویژه دارند و و تمایل به دریافت پیامک های مناسب و در زمان مناسب را دارند. در عین حال دوست ندارند در معرض بمباران اساماس های شما قرار بگیرند.
به مواردی که در زیر آمده است دقت کنید و با مشاهده هریک از آنها در بازاریابی پیامکی خود احتمال شکست کمپین پیامکی شما وجود دارد یعنی به آنچه مشتری از شما انتظار دارد توجه نمی شود و ارزش خود را نزد مشتری از دست داده اید پس باید بدنبال راه حلی برای رفع آن باشید. این نشانه ها عبارتند از:
نه تنها لغو و خروج از سامانه پیامکی شما اهمیت دارد، بلکه در صورت که میزان ثبت نام در آن نیز کم باشد، نشانه خوبی نخواهد بود. اینکه شما مجبور باشید التماس کنید تا مشتریان، حتی وفادار ترینشان در لیست پیامکی شما ثبت نام کنند اصلا نشانه خوبی نخواهد بود. شما باید شیوه خود را تغییر دهید، در غیر این صورت یک فرصت خوشب بازاریابی را از دست خواهید داد.
اگر شما هر روز مشاهده میکنید که ۵،۱۰ یا حتی ۲۰ نفر از لیست شما خارج میشوند در بلند مدت رشد بازاریابی شما بسیار دشوار خواهد شد. به عبارتی ممکن است میزان ثبت نام و لغو پیامکهای شما یکسان باشد، بنابراین رشدی به وجود نخواهد عمد. حال اگر یک شب میزان لغو اس ام اس های شما افزایش پیدا کند به این مفهوم خواهد بود که مشکل دیگری وجود دارد. ممکن است پیامکهای شما خسته کننده نباشد، اما کمپین در این میان وجود داشته که موجب خروج افراد از لیست شما شده است.
شما به فکر خودتان پیشنهاد هایی بسیار ویژه و عالی برای مخاطبین ارسال میکنید. در صورتی که افراد از این پیشنهادهای پیامکی استقبال نکنند، به این مفهوم خواهد بود که در این پیشنهاد ارزش مناسبی وجود ندارد. در صورتی که با چنین موردی مواجه شدید میتوانید به کمک نظر سنجی شخصی یا آنلاین از مخاطبین خود بپرسید که واقعا چه چیز میخواهند.
بازاریابی اساماسی یکی از شیوههای مناسب در صرفه جویی وقت و هزینه برای افزایش تجارت و برقراری روابط نزدیک تر با مشتریان میباشد. در صورتی که استراتژیهای شما صحیح باشد، میتوانید شاهد پیشرفتهای بسیار مناسب و چشم گیری در این زمینه باشید.
سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، ارسال از روی نقشه، بانک مشاغل و...می باشد.
"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"
017-32229441
برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید
http://www.aparat.com/simorghsms
عناوین مرتبط:
استفاده از خدمات پیام کوتاه در ایران برای نخستین بار در سال ۱۳۸۱ مورد بهرهبرداری قرار گرفت. از این سال به بعد استفاده از پیام کوتاه بهتدریج در بین کاربران ایرانی تلفن همراه فراگیر شد. در سال ۱۳۸۵، ۸ میلیارد پیام کوتاه در ایران مبادله شد. در این سال روزانه ۲۰ میلیون پیام کوتاه توسط کاربران تلفن همراه رد و بدل میگردید که این رقم در روزهای خاص و اعیاد مختلف بیشتر میشود.
اما اولین پیام کوتاه در شبکه تلفن همراه کشور، مردادماه سال ۱۳۸۱ توسط یک سیستم ایرانی وابسته به دانشگاه صنعتی شریف به صورت آزمایشی برای یک شماره تصادفی ارسال شد. اندکی بعد با خریداری تجهیزات فنی، خدمات ارسال پیام کوتاه در بهمن ماه همان سال به صورت رسمی بر روی شبکه تلفن همراه کشور راه اندازی شد. این سیستم توسط یک پیمانکار چینی و با ظرفیت محدود تنها یک میلیون مشترک نصب شد؛ در حالی که تعداد شمارههای تلفن همراه کشور در آن زمان بالغ بر ۵ میلیون عدد بود.
در ابتدا همه گوشیها امکان استفاده از این خدمات را نداشتند، به علاوه برای راهاندازی سرویس پیامک نیاز به مراجعه حضوری و فعال سازی آن بود. با این همه سال ۱۳۸۴ بود که شرکت مخابرات مناقصهای برای ارائه خدمات پیام کوتاه به صورت انبوه برگزار کرد و در نهایت سه شرکت رهیاب، آتیه پرداز و مگفا به عنوان برندگان معرفی شدند هم اکنون شرکت های زیادی از خدمات این سه شرکت استفاده میکنند. بعضی از این شرکت ها نیز به نوبه خود خدمات مختلفی را به صورت برنامههای مختلف و سایت ها ارایه میکنند.
بتدریج پیامک و پیامک بازی در بین مردم رایج شد. قیمت مناسب، دسترسی آسان، کوتاهی پیام و جذابیت این فناوری جدید دست به دست هم داد تا در مدت زمان کوتاهی استفاده از خدمات پیام کوتاه به سرعت رشد کند تا جایی که سال ۱۳۸۵ حدود ۸ میلیارد پیامک درکشور مبادله شد.
پای پیامکها به برنامهها و مسابقات تلویزیونی، تبریک اعیاد و مراسمها، تبلیغات، اطلاع رسانی و موضوعات دیگر باز شد و دیگر کسی نبود که با دیدن متن کوتاهی روی تلفن همراه خود، آن را یک مزاحمت تلفنی قلمداد کند.
اما این نکنه قابل توجه است که در ایران فناوری پیام کوتاه، مانند کودکی ۶ ساله میماند که اگر چه هنوز به دنیای بازاریابی به وسیله تلفن همراه گام ننهاده اما با دنیای تبلیغات بیگانه نیست. استفاده از خدمات پیام کوتاه در ایران برای نخستین بار در سال ۱۳۸۱ مورد بهرهبرداری قرار گرفت. از این سال به بعد استفاده از پیام کوتاه به تدریج در میان کاربران ایرانی تلفن همراه فراگیر شد.
براساس گزارش منتشره از شرکت مخابرات ایران تعداد مشترکان تلفن همراه در ابتدای سال ۱۳۸۳ رقمی برابر با ۸۷۶/۴۴۹/۳ نفر بوده است که با رشد ۹۱/۴۷درصدی در انتهای سال ۱۳۸۳ به ۷۴۹/۱۰۲/۵ مشترک افزایش یافته است. در سال ۱۳۸۵ با اضافه شدن سرویس پیامکوتاه تلفن همراه تمام مشترکان، رشد بیشتری در برداشت و به تدریج در بین کاربران ایرانی فراگیر شد. در این سال حدود ۸ میلیارد پیام کوتاه در ایران مبادله شد.
فرهنگستان زبان و ادب فارسی نیز، سرانجام و با تاخیر در تیرماه ۱۳۸۶ در حالی که استفاده از واژه” “SMS در جامعه فراگیر شده بود، معادل فارسی «پیامک» را برای آن به تصویب رساند. مدتی بعد استفاده از زبان فارسی در پیامک ها که تا آن موقع صرفا با حروف انگلیسی نوشته میشدند، ممکن شد و برای تشویق مشترکین به استفاده از رسمالخط فارسی، برای این خدمات تعرفهای پایینتر از پیامک با حروف انگلیسی تعیین شد.
سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.
"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"
017-32229441
برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید
http://www.aparat.com/simorghsms
عناوین مرتبط:
قدرتمندترین سامانه پیامکی در گلستان
پنل ارسال اس ام اس یا پیام کوتاه (SMSPANEL)
قدرت مند ترین سامانه پیامکی در کشور
8 نکته برای نوشتن متن عالی پیامک (sms)
امروزه در سازمان ها یک اصل مهم وجود دارد و آن درک متقابل برای ایجاد رابطه بهتر با اعضای داخلی و خارجی سازمان می باشد این فرآیند که برای رسیدن به اهداف سازمانی نیز حائز اهمیت می باشد را روابط عمومی می کویند.
با استفاده از تکنولوژی های روز ارتباطی روابط عمومی دورن سازمانی و برون سازمانی بخوبی مدیریت می شود و تصمیم گیری ها را در جهت نیل به اهداف سازمان تحت تأثیر قرار می دهد. از پرکاربردترین و کار آمد ترین ابزار ارتباطی در این زمینه می تواند به سامانه پیام کوتاه اشاره کرد.
راهکارهای استفاده از سامانه پیام کوتاه:
انتشار اخبار سازمان
دریافت پیشنهادات، انتقادات و گزارش های مردمی
فراخوان مراسم و همایش های علمی فرهنگی
افکارسنجی پیامکی با جامعه آماری روشن و قابل استناد
ارسال پیام تبریک و تهنیت مناسبت ها
ارسال پیام انگیزشی به کارکنان
ارسال میزان حقوق دریافتی و یا ترفیع حقوق
در مناسبت های زمانی مختلف با برگزاری مسابقه پیامکی و اهدای جوایز ارزنده شور و نشاط را به محیط کار تزریق کنید.
موفقیت های کاری مجموعه را با ارسال پیامی به کارکنان تبریک بگویید تا آن ها احساس مالکیت داشته و خود را در موفقیت ها شریک بدانند.
سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.
"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"
017-32229441
برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید
http://www.aparat.com/simorghsms
عناوین مرتبط:
راهکارپیامکی جذب مشتری در رستوران
راهکارهای مشتری مداری با پیامک
راهکار پیام کوتاه برای فروشگاه های زنجیره ای
راهکارهای پیامکی برای ارایشگاه
با توجه به مطالب قبل که راجع به سامانه پیامکی سیمرغ گفته شد امکانات دیگری در سامانه گنجانده شده است که در زیر آمده است و با کلیلک بر روی هرکدام به نحوه ارسال هرکدام دسترسی پیدا خواهید کرد:
منشی پیامک: ارسال خودکار پاسخ مشخص شده به سوالات از قبل تعیین شده مخاطبین
نظرسنجی و مسابقه: امکان سنجیدن نظرات و برگزاری مسابقه به صورت کاملا هوشمند
پاسخگوی خودکار: ارسال متنی به صورت پیش فرض و اتوماتیک در ازای هر پیام ورودی به پنل
پشتیبانی 24 ساعته: پاسخگویی و حل ابهامات به صورت 24 ساعته در طول شبانه روز بهمراه امکان ارسال تیکت
وب سرویس: امکان اتصال سایر نرم افزار های تحت ویندوز و یا وب به سامانه پیام کوتاه
دفترچه تلفن هوشمند: قابلیت ذخیره کردن گروه ها با مشخصات کامل (نام،نام خانوادگی،شماره،خطاب،تاریخ تولد،جنسیت و ..)
ارسال خودکار پیام تبریک تولد: ارسال خودکار پیام تبریک تولد به مخاطبین
سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.
"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"
017-32229441
برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید
http://www.aparat.com/simorghsms
عناوین مرتبط:
8 نکته برای نوشتن متن عالی پیامک (sms)