نماینده سیمرغ اس ام اس میتواند از سامانه پیامکی مدیریتی با نام تجاری و یک دامنه اختصاصی ( مثلا www.Yoursite.com ) استفاده نموده و اقدام به فروش و بازاریابی نماید ، در این شرایط هیچ نامی از شرکت سیمرغ اس ام اس برده نشده و نماینده می تواند به راحتی با نام و برند خود فعالیت نمایند .
سیمرغ اس ام اس بدلیل بانک شماره کل کشور به تفکیک استان،شهر،بانک مشاغل،کد پستی،ارسال از روی نقشه،جنسیت،رده سنی،همراه اول، ایرانسل و ... در کل استان سیستان و بلوچستان, زاهدان, سراوان, نیکشهر, چابهار, زابل, خاش, ایرانشهر, کنارک, سرباز, راسک, قصرقند, مهرستان, فنوج, میرجاوه, زهک, دلگان, گلمورتی, نگور, اسپکه, نیمروز, ادیمی, بمپور, بنت, دوست محمد, هیرمند, سیرکان, نصرتآباد, پیشین, محمد آباد, هامون, بنجار, بزمان, خاش, نوکآباد, هیدوچ, نجف آباد, هدار, جالق, سوران, سیب نمایندگی می پذیرد.
در هر شهری از استان سیستان و بلوچستان هستید می توانید نماینده سیمرغ اس ام اس شوید.
همین حالا ثبت نام کنید و نماینده ما باشید.
برای دریافت اطلاعات جامع نمایندگی اینجا را کلیک کنید.
سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه و حرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.
"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"
017-32229441
برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید
http://www.aparat.com/simorghsms
عناوین مرتبط:
امکانات نمایندگی سیمرغ اس ام اس، اطلاعات جامع نمایندگی سیمرغ اس ام اس،
نسخه آزمایشی نمایندگی، سفارش آنلاین پنل نمایندگی سیمرغ اس ام اس،
درباره سیمرغ اس ام اس، راهنمای خرید آنلاین پنل کاربری
نمایندگی سیمرغ اس ام اس در آذربایجان غربی, نمایندگی سیمرغ اس ام اس در هرمزگان
نمایندگی سیمرغ اس ام اس در قزوین, نمایندگی سیمرغ اس ام اس در بوشهر
نمایندگی سیمرغ اس ام اس در آذربایجان شرقی, نمایندگی سیمرغ اس ام اس در یزد
نمایندگی سیمرغ اس ام اس در خراسان جنوبی, نمایندگی سیمرغ اس ام اس در ایلام
نمایندگی سیمرغ اس ام اس در استان مرکزی, نمایندگی سیمرغ اس ام اس در همدان
نمایندگی سیمرغ اس ام اس در کرمانشاه, نمایندگی سیمرغ اس ام اس در خراسان شمالی
نمایندگی سیمرغ اس ام اس در قم, نمایندگی سیمرغ اس ام اس در مازندران
نمایندگی سیمرغ اس ام اس در گیلان, نمایندگی سیمرغ اس ام اس در فارس
نمایندگی سیمرغ اس ام اس در خراسان رضوی, نمایندگی سیمرغ اس ام اس در تهران
نمایندگی سیمرغ اس ام اس در گلستان, نمایندگی سیمرغ اس ام اس در لرستان
اگر یک سازمان خواستار رسیدن به موفقیت باشد و تمایل به غصب سهم عمده ای از بازارها داشته باشد، حتماً مشتری مداری را سرلوحه همه امور خود قرار خواهد داد. در اینجا به مواردی از نکات مشتری مداری می پردازیم:پیش داوری و قضاوت ندانسته درست نیست.اول، کار مشتری را راه بیاندازید.بیش از حد بر مشتریان و ارباب رجوع ریاست نکنید.بیش از حد لازم، سخنرانی نکنید و حرف نزنید.داد نزنید و عصبانی نشوید.با مشتریان وارد بحث و جدل نشوید.هرگز و هیچوقت به مشتریان و ارباب رجوع بی اعتنایی نکنید.نگویید "ما نمیتوانیم انجام دهیم". ارباب رجوع را به انجام دهنده کار معرفی کنید.یک از مشتری ناراضی افکار خود را به 8 الی 10 نفر دیگر انتقال میدهد.فقط 4% از مشتریان ناراضی حرف خود را میزنند. 96% بقیه میروند جای دیگر و 68% از 96% هرگز نارضایتی خود را بیان نمیکنند.اگر مورد نارضایتی با موفقیت حل شود 7 از ده مشتری با شما مجددآ کار میکنند. اگر مشکل در همان لحظه حل شود 95% مشتریان با شما مجددآ کار میکنند.اگر از کاری که میکنید لذت نمیبرید آنرا عوض کنید زیرا مردم خواهند فهمید.دیدگاههای خود را به کار وفق دهید و به خود زمان دهید.مشتریان با اشخاصی کار میکنند که از انها خوششان بیاد.مشتریان باید روی شما حساب کنند، از شما عکس العمل و اعتبار ببینند.با هر کس طبق نیاز او برخورد کنید و درست برخورد کنید. اصطلات مناسب بکار ببرید.
سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.
"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"
017-32229441
برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید
http://www.aparat.com/simorghsms
عناوین مرتبط:
برقراری ارتباط با مشتریان و ارباب رجوع
شیوه جذب مشتریان پیامکی و ثبات وفاداری آنها
خواسته مشتریان در خبرنامه پیامکی
ارزش نهادن به مشتری با پیام کوتاه