نمایندگی سیمرغ اس ام اس در سیستان و بلوچستان

نماینده سیمرغ اس ام اس  میتواند از سامانه پیامکی مدیریتی با نام تجاری و یک دامنه اختصاصی ( مثلا www.Yoursite.com ) استفاده نموده و اقدام به فروش و بازاریابی نماید ، در این شرایط هیچ نامی از شرکت سیمرغ اس ام اس برده نشده و نماینده می تواند به راحتی با نام و برند خود فعالیت نمایند .

سیمرغ اس ام اس بدلیل بانک شماره کل کشور به تفکیک استان،شهر،بانک مشاغل،کد پستی،ارسال از روی نقشه،جنسیت،رده سنی،همراه اول، ایرانسل و ...  در کل استان سیستان و بلوچستان, زاهدانسراواننیک‌شهرچابهارزابلخاشایرانشهرکنارکسربازراسکقصرقندمهرستانفنوجمیرجاوهزهکدلگانگلمورتینگوراسپکهنیمروزادیمیبمپوربنتدوست محمدهیرمندسیرکاننصرت‌آبادپیشینمحمد آبادهامونبنجاربزمانخاشنوک‌آبادهیدوچنجف آبادهدارجالقسوران, سیب نمایندگی می پذیرد.

در هر شهری از استان سیستان و بلوچستان هستید می توانید نماینده سیمرغ اس ام اس شوید.

همین حالا ثبت نام کنید و نماینده ما باشید.

برای دریافت اطلاعات جامع نمایندگی اینجا را کلیک کنید.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه و حرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"     

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

عناوین مرتبط:

امکانات نمایندگی سیمرغ اس ام اس، اطلاعات جامع نمایندگی سیمرغ اس ام اس،

 نسخه آزمایشی نمایندگی، سفارش آنلاین پنل نمایندگی سیمرغ اس ام اس،

 درباره سیمرغ اس ام اس، راهنمای خرید آنلاین پنل کاربری

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در آذربایجان غربینمایندگی سیمرغ اس ام اس در هرمزگان

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در قزویننمایندگی سیمرغ اس ام اس در بوشهر

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در آذربایجان شرقینمایندگی سیمرغ اس ام اس در یزد

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در خراسان جنوبینمایندگی سیمرغ اس ام اس در ایلام

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در استان مرکزینمایندگی سیمرغ اس ام اس در همدان

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در کرمانشاهنمایندگی سیمرغ اس ام اس در خراسان شمالی

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در قمنمایندگی سیمرغ اس ام اس در مازندران

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در گیلاننمایندگی سیمرغ اس ام اس در فارس

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در خراسان رضوینمایندگی سیمرغ اس ام اس در تهران

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در گلستاننمایندگی سیمرغ اس ام اس در لرستان

نکات مشتری مداری


اگر یک سازمان خواستار رسیدن به موفقیت باشد و تمایل به غصب سهم عمده ای از بازارها داشته باشد، حتماً
 مشتری مداری را سرلوحه همه امور خود قرار خواهد داد. در اینجا به مواردی از نکات مشتری مداری می پردازیم:پیش داوری و قضاوت ندانسته درست نیست.اول، کار مشتری را راه بیاندازید.بیش از حد بر مشتریان و ارباب رجوع ریاست نکنید.بیش از حد لازم، سخنرانی نکنید و حرف نزنید.داد نزنید و عصبانی نشوید.با مشتریان وارد بحث و جدل نشوید.هرگز و هیچوقت به مشتریان و ارباب رجوع بی اعتنایی نکنید.نگویید "ما نمیتوانیم انجام دهیم". ارباب رجوع را به انجام دهنده کار معرفی کنید.یک از مشتری ناراضی افکار خود را به 8 الی 10 نفر دیگر انتقال میدهد.فقط 4% از مشتریان ناراضی حرف خود را میزنند. 96% بقیه میروند جای دیگر و 68% از 96% هرگز نارضایتی خود را بیان نمیکنند.اگر مورد نارضایتی با موفقیت حل شود 7 از ده مشتری با شما مجددآ کار میکنند. اگر مشکل در همان لحظه حل شود 95% مشتریان با شما مجددآ کار میکنند.اگر از کاری که میکنید لذت نمیبرید آنرا عوض کنید زیرا مردم خواهند فهمید.دیدگاههای خود را به کار وفق دهید و به خود زمان دهید.مشتریان با اشخاصی کار میکنند که از انها خوششان بیاد.مشتریان باید روی شما حساب کنند، از شما عکس العمل و اعتبار ببینند.با هر کس طبق نیاز او برخورد کنید و درست برخورد کنیداصطلات مناسب بکار ببرید.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

برقراری ارتباط با مشتریان و ارباب رجوع

شیوه جذب مشتریان پیامکی و ثبات وفاداری آنها

خواسته مشتریان در خبرنامه پیامکی

ارزش نهادن به مشتری با پیام کوتاه

راهکارهای مشتری مداری با پیامک

جذب مشتری با پیامک تبلیغاتی

پیدا کردن بهترین مشتری از بین مشتریان با پیام کوتاه