نگاه کلی به بازاریابی پیامکی



بازاریابی پیامکی
 یا پنل اس ام اس روش ارتباطی جدیدی است که به تجارت ها و سازمان ها این امکان را می دهد تا از طریق اس ام اس با مشتریان خود در ارتباط باشند و آنها را از آخرین اخبار، تخفیفات و... مطلع سازند.

کلمه کلیدی یا کلمه اختصاری، کلمه ای مخصوص است که مرتبط با تجارت شماست و مشتریان می توانند با ارسال کلمه کلیدی به خطوط اختصاصی شما به عضویت خبرنامه پیامکی شما در بیایند. بعد از دریافت کلمه اخصاصی شما، سرویس پاسخگوی خودکار بصورت اتوماتیک برای آنها پیامی ارسال میکند مثلا: خوش آمدید، با تشکر از حسن انتخاب شما...

برای اولین ارسال پیامک خود ابتدا یک سامانه پیامکی تهیه کنید سپس تعداد پیامک ها و متن پیامکی که حاوی ارزش برای مخاطبانتان است را معین کنید. یک ادرس کلی و شماره تماس در انتهای پیام خود قرار دهید و برای ارسال خود تاریخ انقضا تعیین کنید و ارسال را آغاز کنید.

نتایج و آمار را بعد ارسال پیام بررسی و اندازه گیری کنید. در صورت مواجهه با شکست روش ها و پیشنهادات و تخفیفات و حتی زمان ارسال خود را تغییر دهید.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

میزان تاثیرگذاری پیام کوتاه از دیگر روش های تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی بصورت حرفه ای

چرا به پیامک تبلیغاتی نیاز داریم

مزایای بازاریابی پیامکی برای مشتریان

شوخ طبعی در بازاریابی پیامکی

استفاده نادرست از بازاریابی پیامکی

ضروریات بازاریابی پیامکی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.