در ابتدای پیدایش سرویس پیام کوتاه در کشور عزیزمان، امکان ارسال پیامک به صورت انبوه از طریق سرویسهای ارزش افزوده مخابراتی به این صورت وجود نداشت، لذا اولین نوع سرویس اطلاع رسانی پیامکی از طریق مودمهایی که به رایانه متصل میشدند و قابلیت اتصال به سیم کارت را داشتند به وجود آمدند. به این مودم ها GSM Modem می گویند...
این روزهای بحث بازاریابی الکترونیکی بسیار داغ است. یکی از روش های بازاریابی الکترونیکی بازاریابی با ایمیل یا ایمیل مارکتینگ است . ارسال یک ایمیل به چندین میلیون نفر در سرتاسر کشوری جهت معرفی محصولات و یا خدمات شرکت و یا معرفی وب سابت خود وتشویق مشتری جهت بازدید وبالا بردن بازدید از سایت....
راهکارهای جدید و متنوع پیامکی برای آتلیه عکاسی
شاید برای شما این سوال پیش آمده است که “بازاریابی پیامکی چگونه می تواند به عکاسان و آتلیه های عکاسی کمک کند؟”. برای دریافت پاسخ خود تا پایان مطلب با ما همراه باشید.
امروزه در جهان ۵ میلیارد نفر از موبایل استفاده می کنند و بیشتر این افراد از طریق تلفن همراه خود به اینترنت وصل می شوند. این آمار به خوبی نمایانگر تاثیر گذاری تلفن های همراه و بازاریابی از طریق آن ها است. به این ترتیب کاملا قابل تصور است که بازاریابی پیامکی چه خدمات ارزشمند تبلیغاتی را به شما و تجارتتان عرضه می کند و چه حجم مشتری را به سمت شما جذب می نماید. در عصرحاضر ارائه ی تبلیغات به روش قدیمی تاثیر چندانی بر روی تجارت شما نخواهد داشت ...
جالبه که بدونید اکثر افراد موفق و میلیاردرهای حوزه فناوری و تکنولوژی در سال های اخیر ، کمتر ۳۰ سال سن داشته و به موفقیت رسیده اند در فهرست زیر ۱۸ نفر از جوانترین میلیاردرهای دنیای تکنولوژی را مشاهده خواهید کرد به ترتیب از جوانترین فرد در لیست زیر قرار گرفته اند...