نمایندگی سیمرغ اس ام اس در گلستان

simorgh

نماینده سیمرغ اس ام اس  میتواند از سامانه پیامکی مدیریتی با نام تجاری و یک دامنه اختصاصی ( مثلا www.Yoursite.com ) استفاده نموده و اقدام به فروش و بازاریابی نماید ، در این شرایط هیچ نامی از شرکت سیمرغ اس ام اس برده نشده و نماینده می تواند به راحتی با نام و برند خود فعالیت نمایند .

سیمرغ اس ام اس بدلیل بانک شماره کل کشور به تفکیک استان،شهر،بانک مشاغل،کد پستی،ارسال از روی نقشه،جنسیت،رده سنی،همراه اول، ایرانسل و ...  در کل استان گلستان و تمام شهرهای گرگان، آزادشهر، آق قلا، بندر ترکمن، بندر گز، گنبد کاووس، رامیان، علی آباد، کردکوی، کلاله، مینودشت نمایندگی می پذیرد.

در هر شهری از استان گلستان هستید می توانید نماینده سیمرغ اس ام اس شوید.

همین حالا ثبت نام کنید.

برای دریافت اطلاعات جامع به سایت ما سر بزنید.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربریو نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:

امکانات نمایندگی سیمرغ اس ام اس، اطلاعات جامع نمایندگی سیمرغ اس ام اس، نسخه آزمایشی نمایندگی، سفارش آنلاین پنل نمایندگی سیمرغ اس ام اس، درباره سیمرغ اس ام اس، راهنمای خرید آنلاین پنل کاربری، کار در منزل سیمرغ

جلوگیری از پیامک زدن هنگام رانندگی

simorgh

خیلی از تصادفات رانندگی بخاطر تلفن همراه و پیامک زدن راننده هنگام رانندگی است. این امر موجب شده تا دانشمندان به فکر چاره بیفتند و وسیله ای را اختراع کنند که تا حد مقدور مانع ازپیامک زدن هنگام رانندگی شود. این اختراع جدید با نام  ORIGOSafe به بازار آمده است.

عملکرد این دستگاه بسیار ساده است. کاربر برای راه اندازی و حرکت خودرو لازم است تا ابتدا تلفن همراه خود را درون دستگاه قرار داده  و سپس اقدام به روشن کردن خودرو نماید.بدون قرار دادن تلفن همراه درون دستگاه که شبیه یک کاست پلیر قدیمی می باشد، نمی توان موتور خودرو را روشن کرد. با بیرون کشیدن موبایل از ORIGOSafe  هنگام رانندگی،کاربر با صدای هشدار رو به رو می شود و مجبور است دوباره تلفن همراه را درون دستگاه قرار دهد.
تنها وقتی می توان از موبایل استفاده کرد که ترمز دستی کشیده می شود و خودرو متوقف است. علاوه بر این تلفن همراه هنگام قرار گرفتن در 
 ORIGOSafe می تواند شارژ شود. این دستگاه از طریق ارتباط بلوتوث با سیستم صوتی خودرو مکالمات صوتی را برقرار می کند.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:

اختراع جدید تکنولوژی در سال 2015 که زندگی را آسان تر می کند، اخبار جدید تکنولوژی در تاریخ 1394/02/22، کم سن و سال ترین میلیاردرهای تکنولوژی.

7 اختراع جدید تکنولوژی در سال 2015 که زندگی را آسان تر می کند

امسال دانشمندان ابزارهای نوآورانه ای را به مردم هدیه کرده اند تا بتوانند کاوش کنند. این برنامه ها و ابزارهای مصنوعی فرا مدرن، زیبا و تکنیکی به روز شده اند تا عملکرد  کاملی داشته باشند.

1- روتر کی وای فای ( keewifi Router)

روتر keewifi یک وسیله قابل حمل است که برای فعالسازی به هیچ پسورد یا کدی نیاز ندارد. این وسیله سایز کوچک و قسمت های انعطاف پذیری دارد. کاربران نیاز ندارند که برای اجرای روتر هیچ پسورد یا کد پیچیده ای را به خاطر بسپارند. به جای آن، برای مسیریابی سریع تر این روتر را وارد دستگاه اصلی می کنند و جایگزین رابط وای فای معمولی می کنند. این یک روتر پویا و بادوام برای شماست. این را به لپتاپ یا گوشی های  هوشمند خود متصل کنید و برای دسترسی سریع از شبکه محلی از آن استفاده کنید.

2- ایگلوو (Egloo)

ایگلوو یک اتاق گرم کننده سازگار با محیط زیست است که دمای داخلی را افزایش می دهد. این یک دستگاه کوچک بیضی شکل قابل حمل است که با ظرفیت یک شمع کار می کند. ایگلوو مصرف برق را کاهش می دهد. گرچه این وسیله قادر نیست تکه های سخت یخی جلوی منزل شما را در فصل زمستان ذوب کند ولی زمانیکه می خواهید در اتاق کوچک خود مطالعه کنید این بهترین گرم کننده برای شماست. این وسیله را روی میز تحریر خود نگه دارید و برای ادامه مطالعات حتی در یک شب زمستانی به خودتان کمک کنید. وقتی شمع ها سوختند این وسیله برای افزایش راحتی هنوز گرما آزاد می کند. ایگلوو یک وسیله گرم کننده مینیاتوری با دوام است که محیط را آلوده نمیکند و برای سلامتی و بچه ها مضر نیست.

3- کنترل از راه دور چرخشی (Spin Remote)

کنترل از راه دور سخت خود را که برای شبکه های تلویزیون یا گوش دادن موسیقی استفاده می کنید را دور بندازید. در مقابل دانشمندان اخیرا دستگاه کنترل از راه دور سریع تر و شفاف تری اختراع کرده اند که هیچگونه دکمه ای ندارد. این یک وسیله کوچک است که روی محور خود می چرخد. هرکجا که شما نیاز دارید شبکه تلویزیون یا سیستم سرگرمی خود را عوض کنید، این وسیله از راه دور را بچرخانید. با این کنترل از راه دور غیر معمولی شما می توانید ابزارهای موسیقی، گرم کننده اتاق، گوشی های هوشمند و ست های تلویزیون پلاسمای خود را کنترل کنید. این کنترل چرخشی از راه دور فرا مدرن با هزینه کم و ویژگی های تعمیر و نگهداری آسان است.

4- کفی های کفش هوشمند

کفی های کفش هوشمند، کفشهای نوآوری برای سلامتی وتناسب اندام شما هستند. متناسب بمانید و رون منظم سلامتی خود را حفظ کنید. این کفی ها اطلاعات شما درباره روند ثابت سلامتیتان را به روز می کند. درباره هرگونه نقص یا مشکلی که در بدن شما وجود دارد یاد میگیرید. این کفش های دوندگی برای دونده های متفاوتی که برای تناسب فیزیکی خود بطور منظم راه می روند، می دوند و یا می پرند مناسب است.

5- تخم مرغ ذن (Zen Egg)

تخم مرغ ذن یک دستگاه براق فوق العاده برای سلامتی است. این یک وسیله خوب برای مقابله با استرس است که به مردم در کاهش اضطراب،فشار و ضربه های روانی کمک می کند. این دستگاه تخم مرغی شکل، از اجزای گیاهی متفاوتی برای پیام رسانی و تحریک پذیری بدن پر شده است. این وسیله فیزیکی برای تناسب اندام می تواند روی یک سطح محکم روی میز قرار بگیرد. برای افزایش مقاومت استرسی مناسب بدن و تسکین فوری ناراحتی های فیزیکی این وسیله باید روی کل بدن غلتانده شود . کسانی که مشغله های زیادی دارند از استرس رنج میبرند. آنها مجبورند برای آموزش های تناسب اندام به باشگاه های ورزشی یا هر مرکز سلامتی دیگری بروند. کسانیکه مجبورند در اداره حضور داشته باشند تا کار کنند باید مناسب باشند و با ذهنی آزاد کار کنند. این وسیله هوشمند خیلی امن تر و با حداقل خطر سلامتی است.

6- کوبی (COBI)

کوبی آخرین سیستم جهت یابی خیابان ها برای دوچرخه سواران است. این را روی دوچرحه خود برای جهت یابی نصب کنید. این وسیله آخرین اخبار درباره شرایط آب و هوایی محلی، موقعیت های مختلف پیش رو و لوازم روشنایی عقب را به شما می دهد. کوبی یکی از ابزارهای مصنوعی برای دوچرخه سواران ححرفه ای است که بوسیله آن می توانند اطلاعات کاملی درباره خیابانها،آب و هوا و لوازم جانبی روشنایی به دست بیاورند تا سفرهای مطمئنی داشته باشند. شما همچنین می توانید کوبی را روی تلفن هوشمند خود نصب کنید و قدرت تلفنتان را زیاد کنید.

7- واحد هوشمند (Smart Unit)

واحد هوشمند یک وسیله مانیتورینگ هوشمند است که می تواند غریبه های را که گرایش به دزدیدن پول و جواهرات داخل چمدان ها را دارند، ردیابی کند. این وسیله کوچک باید به گوشی شما متصل شود. وقتی شما سفر می کنید این وسیله را برای مراقبت درون چمدان خود قرار دهید . اگر چیزی اشتباه باشد این وسیله شما را آگاه میکند. واحد هوشمند بخاطر ویژگی های بی عیب و نقصش مشهور شده است. این وسیله بطور اتوماتیک هنگام اوج گرفتن اتوبوس هوایی خاموش و هنگام به زمین نشستن آن روشن می شود. این یک سیتم هشدار دهی سریع است.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربریو نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:

اخبار جدید تکنولوژی در تاریخ 1394/02/22، کم سن و سال ترین میلیاردرهای تکنولوژی

سیمرغ

پیامک عید سعید فطر

عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد

***

استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان

و صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت...

***

عید سعید فطر،عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس بر میهمانان حضرت حق مبارک باد

***

استشمام عطر خوش عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان، گوارای وجودتان

***

خدایا

عید  است و دلم خانه ویرانه، بیا /  این خانه تکاندیم ز بیگانه ، بیا

یک ماه تمام مهیمانت بودیم /  یک روز به مهمانی این خانه بیا

عید فطر بر شما مبارک

***

حلول ماه شوال و عید سعید فطر مبارک باد

***

افسوس که ایام شریف رمضان رفت / سی عید به یک مرتبه از دست جهان رفت . . .

***

 

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

01732229441-01732254179-01732325467

www.simorghsms.com

 

 

عناوین مرتبط:

پیامک شب های قدر، پیامک-اس ام اس ماه رمضان، پیامک-اس ام اس میلاد امام زمان (عج)، پیامک-اس ام اس روز جمهوری اسلامی،پیامک-اس ام اس روز پدر، پیامک-اس ام اس تبریک سال نو.

 simorgh

اطلاعات جامع در مورد نمایندگی سامانه سیمرغ اس ام اس

نماینده سیمرغ اس ام اس  میتواند از سامانه پیامکی مدیریتی با نام تجاری و یک دامنه اختصاصی ( مثلاwww.Yoursite.com ) استفاده نموده و اقدام به فروش و بازاریابی نماید ، در این شرایط هیچ نامی از شرکت سیمرغ اس ام اس برده نشده و نماینده می تواند به راحتی با نام و برند خود فعالیت نمایند .

نحوه درآمد شما به این گونه است که تمام هزینه که از مشتری بابت پنل دریافت میکنید برای خودتان است وسیمرغ اس ام اس هزینه بابت ایجاد کاربری از شما نمیگیرد ،اختلاف قیمت تعرفه که شما بابت هر پیامکمیپردازد و به مشتریان خود میفروشید به حساب کاربریتان میرود ، از فروش خطوط اختصاصی به قیمت دلخواه به مشتری نیز سود میکنید.

نماینده می تواند درگاه الکترونیک اختصاصی به بانک در سامانه راه اندازی نماید، بدین ترتیب کاربران توسط پرداخت الکترونیک وجه را به صورت مستقیم وارد حساب نماینده کرده و همان لحظه شارژ شوند .

تمامی مراحل خرید دامنه، ست کردن ای پی روی دامنه و... توسط پشتیبانان ما صورت می پزیرد.مراحلدریافت نمایندگی بدین صورت هست که شما با تماس خود با شرکت یا به صورت انلاین اطلاعات خود را به کارشناسان فروش ما داده با مشورت انها نام سایتی که میخواهید با آن فعالیت کنید را انتخاب ، پس از پرداخت هزینه و  24ساعت سامانه نمایندگی شما قابل استفاده می باشد.

نماینده قادر است کپی رایت و لوگوی اختصاصی خود را در صفحه ورود و صفحات داخلی سامانه قرار دهد، همچنین سامانه امکان قراردادن متون دلخواه در عنوان و  پانوشت را در اختیار نماینده قرار میدهد تا ایشان با نظر خود این اطلاعات را وارد نمایند.

شما برای ایجاد پنل کاربری برای مشتریان خود در ابتدا باید بسته هایی با عنوان های دلخواه (برنزی،نقره ای،...) با تعیین سطح دسترسی،تعداد شماره های اختصاصی یا عمومی وقیمت گذاری پیام ها ایجاد کنید.شما میتوانید با رفتن به گزینه ایجاد کاربری در منوی سامانه یا رفتن به آدرس "Youresite/register" تکمیل اطلاعات فردی و انتخاب بسته ای که قبلا افزودید کاربر جدید را اضافه نمایید شما یک کاربر ایجاد کردید و با نام کاربری و پسورد که به ایشان میدهید قابلیت استفاده از سامانه را دارد. اگر هزینه برای هر بسته تعیین کرده بودید پنل کاربری مورد نظر به همان مقدار منفی شده و مشتری برای استفاده میتواند به صورت انلاین پرداخت را انجام دهد یا به حساب شما پول را واریز کند.

نماینده قادراست بانک اطلاعاتی شماره ی خود را به صورت امن وارد سامانه کرده و دسترسی استفاده از این بانک را به کاربران دلخواه خود بدهد ، بدین ترتیب هر نماینده میتواند بانک اطلاعاتی اختصاصی خودش را داشته باشد که فقط کاربران خودش به آن دسترسی دارند تا بتواند علاوه بر بانک موبایل کل کشور و بانک محله ای موجود در سامانه از بانک های اختصاصی دیگر نیز جهت ارسال انبوه استفاده نمایند .

نماینده از طریق قسمت مدیریت پنل میتواند پیام ها و فعالیت های کل کاربران خود را مانیتور کند ، همچنین انواع گزارش گیری (گزارش های ارسال ، گزارش های بازگشت هزینه، گزارش های مالی و…) به صورت روزانه و در بازه های مختلف زمانی امکان پذیر می باشد .

کاربر همکار به شما این امکان را میدهد تا بخشی از کارهای مدیریتی خود را به کاربر دیگری واگذارد نمایید، این بخش مناسب نمایندگانی است که میخواهند چندین مدیر تعریف کرده که هر یک به بخشی از طرح مدیریت سامانه دسترسی داشته باشند.

لازم به ذکر است فعالیت در زمینه سامانه پیامکی نظیر فروش پنل،فروش خط اختصاصی،ارسال پیام انبوه،ایجاد کاربر و نماینده در کل کشور و در کلیه استان های گلستان، مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، تهران، قم، قزوین، زنجان، ایلام، همدان، یزد، اصفهان، بوشهر،  چهارمحال بختیاری، خوزستان، سیستان و بلوجستان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی و هرمزگان با تهیه نسخه نمایندگی پنل سیمرغ اس ام اس امکان پذیر میباشد دلیل فعالیت کشوری این سامانه بانک شماره کل کشور به تفکیک استان،شهر،بانک مشاغل،کد پستی،ارسال از روی نقشه،جنسیت،رده سنی،همراه اول، ایرانسل و ...  که درسامانه قرار دارد میباشد.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:

درباره نمایندگی سیمرغ اس ام اس، نسخه آزمایشی نمایندگی، سفارش آنلاین پنل نمایندگی سیمرغ اس ام اس، درباره سیمرغ اس ام اس، راهنمای خرید آنلاین پنل کاربری، کار در منزل سیمرغ.

simorgh