جلوگیری از پیامک زدن هنگام رانندگی

simorgh

خیلی از تصادفات رانندگی بخاطر تلفن همراه و پیامک زدن راننده هنگام رانندگی است. این امر موجب شده تا دانشمندان به فکر چاره بیفتند و وسیله ای را اختراع کنند که تا حد مقدور مانع ازپیامک زدن هنگام رانندگی شود. این اختراع جدید با نام  ORIGOSafe به بازار آمده است.

عملکرد این دستگاه بسیار ساده است. کاربر برای راه اندازی و حرکت خودرو لازم است تا ابتدا تلفن همراه خود را درون دستگاه قرار داده  و سپس اقدام به روشن کردن خودرو نماید.بدون قرار دادن تلفن همراه درون دستگاه که شبیه یک کاست پلیر قدیمی می باشد، نمی توان موتور خودرو را روشن کرد. با بیرون کشیدن موبایل از ORIGOSafe  هنگام رانندگی،کاربر با صدای هشدار رو به رو می شود و مجبور است دوباره تلفن همراه را درون دستگاه قرار دهد.
تنها وقتی می توان از موبایل استفاده کرد که ترمز دستی کشیده می شود و خودرو متوقف است. علاوه بر این تلفن همراه هنگام قرار گرفتن در 
 ORIGOSafe می تواند شارژ شود. این دستگاه از طریق ارتباط بلوتوث با سیستم صوتی خودرو مکالمات صوتی را برقرار می کند.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:

اختراع جدید تکنولوژی در سال 2015 که زندگی را آسان تر می کند، اخبار جدید تکنولوژی در تاریخ 1394/02/22، کم سن و سال ترین میلیاردرهای تکنولوژی.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.