غیر فعال سازی پیامهای تبلیغاتی تلگرام

 

امروزه بدلیل روی کار آمدن نرم افزارهای ارسال پیام، بسیاری از پیامهای متنی به سمت این اپلیکیشن ها منتقل شده است. از مزیت های این اپلیکیشن ها مانند تلگرام، راحتی و رایگان بودنشان می باشد اما درکنار فواید خود، مضراتی هم برای کاربران بهمراه دارد.

نرم افزار تلگرام طی یک سال گذشته به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد طوری که به یک نیاز برای تجارت های بزرگ و کوچک تبدیل شد. اما برخی افراد سودجو و اسپمرها برای کاربران اختلال ایجاد کردند و آسایش آنان را برهم زدند.

احتمالاً شما نیز مانند دیگران روزانه پیامک های تبلیغاتی بسیاری را به صورت ناخواسته بروی تلگرام دریافت می کنید یا بی آنکه به فردی اجازه داده باشید، عضو گروه ها و کانال هایی می شوید که هیچ علاقه ای به آنها ندارید. دریافت هر روزۀ تبلیغات بی سر و ته و گاهاً محتوای غیر اخلاقی امری بسیار خسته کننده است. مطمئناً می دانید که اضافه کردن یک فرد به گروه یا کانال خاصی در تلگرام یا دیگر شبکه های اجتماعی نیازمند کسب اجازۀ کاربر است که متاسفانه اسپمرها به این موضوع اهمیت نمی دهند.

نرم افزار تلگرام در آخرین به روز رسانی خود راه حل جالبی را در اختیار کاربران قرار داده است که ما تصمیم داریم در این مقاله این راه حل را به شما عزیزان آموزش دهیم. پس به شما پیشنهاد می دهیم برای یادگیری غیر فعال کردن پیام های تبلیغاتی تلگرام، این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

قابلیتی که در نسخه های جدید تلگرام موجود است این امکان می دهد که به صورت دستی (Manual) افرادی را که علاقه مندید شما را به گروه ها و کانال های مختلف اضافه کنند، انتخاب نمایید ویا فهرست سیاهی از افرادی ایجاد نمایید که اجازۀ اضافه کردن شما به گروه های مختلف را نداشته باشند. برای انجام این کار مراحل زیر را به دقت دنبال کنید:

در مرحلۀ اول باید به صفحۀ تنظیمات تلگرام مراجعه کنید و گزینۀ Privacy and Security را انتخاب نمایید.

تصویر یک

 

اکنون شما گزینۀ Groups را مشاهده می نمایید. این گزینه را انتخاب کنید.

تصویر دو

در بالای صفحۀ Groups نوشته شده است “چه کسانی می توانند من را به گروه ها اضافه کنند” و حالت پیش فرض این بخش بروی Everybody  تنظیم شده است. خب برای آنکه از شر تبلیغات تلگرام خلاص شوید، وضعیت آن را از Everybody به My Contacts  تغییر دهید. به این ترتیب تنها افرادی که در دفترچه تلفن شما ذخیره شده اند می توانند شما را به گروه های مختلف اضافه نمایند.

تصویر سه

در قسمت پائین صفحۀ Groups تنظیمات تلگرام شما می توانید فهرستی از افرادی که می خواهید یا نمی خواهید که شما را به گروه ها یا کانال های مختلف اضافه کنند، ایجاد نمایید.

گزینۀ اول، Never Allow، به شما امکان می دهد لیست سیاهی از افرادی که نمی خواهید هرگز شما را به گروهی اضافه کنند، ایجاد نمایید.

تصویر چهار

گزینۀ دوم که Always Allow می باشد به شما امکان می دهد که فهرستی از افرادی ایجاد نمایید که اجازه دارند همیشه شما را به کانال یا گروهی اضافه نمایند.

تصویر پنج

به این ترتیب شما با چند کلیک از شر تبلیغات تلگرام خلاص خواهید شد. پس اگر از تبلیغات و گروه های بی ربط تلگرام خسته شده اید، همین اکنون تنظیمات اپلیکیشن تلگرام خود را تغییر دهید. اگر نرم افزار تلگرام شما قدیمی است، سریعاً نسبت به بروزرسانی آن اقدام نمایید و تنظیمات لازم را اعمال کنید.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:

ارسال پیام انبوه در تلگرام

ارسال عکس به تلگرام

مزایای تبلیغات با پیامک

راه اندازی رایگان سامانه پیامکی تبلیغات

جذب مشتری با پیامک تبلیغاتی

فروش عروسک مستر دماغ

کمک کردن به کودکان سرطانی و انجام امور خیرخواهانه، فعالیت‌های پسندیده‌ای است که خیلی از افراد در پی انجام آن هستند. هرکس به اندازه توانایی خود می‌تواند این کار را انجام دهد. حتی با خرید یک عروسک ارزان قیمت.

از سال 1392 خورشیدی شرکت ایرانی تولید کننده عروسک‌های مستر دماغ در یک اقدام خیرخواهانه اقدام به تولید و فروش این عروسک‌ها برای کمک به موسسه محک کرده است. عروسک‌های بامزه و کوچکی که بیشتر از این‌که به عنوان یک اسباب بازی مطرح باشند نماد انسان دوستی هستند. عروسکی با ظاهری جالب و لباسی دوست داشتنی که علاوه بر این‌که اسباب بازی است یک دکوری با مزه هم محسوب می‌شود.

محبوبیت مستر دماغ علاوه بر جنبه‌ی خیرخواهانه به علت همین اسم شوخی که دارد و ظاهر با مزه آن هم است.

 

تاییده سایت محک :

http://www.mahak-charity.org/main/index.php/fa/mahak-products/what-s-up-in-mahak/news/1312-p1544

 

شما هم سهیم باشید

https://telegram.me/salemrdamagh


18 اسفند روز جهانی زن


روز جهانی زنان که در گذشته روز جهانی زنان کارگر نامیده می‌شد بزرگداشتی است هشتم مارس، روز جهانی زن در بسیاری از کشورهای جهان گرامی داشته می شود. این روز، روز بزرگ برپایی جشن‌هایی برای زنان در کل جهان است. در حقیقت، این روز مجالی است برای نگاه کردن به گذشته در مسیر تلاش ها، منازعه ها و فعالیت های پیشین، و بیشتر برای نگریستن در راستای حرکت های پیش رو برای باز کردن راه در جهت شکوفایی استعدادها و فرصت هایی که در انتظار نسل آینده زنان است.

نخستین روز جهانی زن در ایالات متحده در 28 فوریه 1909 برپا شد. حزب سوسیالیست آمریکا این روز را به افتخار و تجلیل از اعتصاب کارگران نساجی نیویورک، که در آن زنان علیه شرایط کاری خود اعتراض کرده بودند، برگزید.

در چند ساله اخیر، 8 مارس روز جهانی زن برای زنان، نه تنها در کشورهای توسعه یافته که در جوامع در حال توسعه نیز به صورت گسترده تری مطرح و ابعاد تازه ای به خود گرفته است. جنبش رو به رشد جهانی زنان، که با برگزاری چهار کنفرانس بین المللی زنان توسط سازمان ملل متحد جهان تعمیق یافته است، در تبدیل روز جهانی زن به صف آرایی و اعتراض در جهت دستیابی زنان به حقوق شان و مشارکت آنان در عرصه های سیاسی و اقتصادی یاری بسیار رسانده است.

 علاوه بر این، زنان جهان در روز جهانی زن تلاش کرده اند تا این روز را به فرصتی برای انعکاس پیشرفت ها و دستاوردهای به دست آمده، و کنش های شجاعانه و نیز عزم راسخ زنان عادی (که نقش شگفت آوری را در تاریخ کشورها و جوامع شان ایفا کرده اند) تبدیل کرده و این دستاوردها را گرامی بدارند.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط

 

پیامک-اس ام اس روز پدر

پیامک-اس ام اس تبریک سال نو

 پیامک-اس ام اس میلاد امام زمان (عج)

بازاریابی پیامکی ویژه نوروز

15 اسفند روز درختکاری

14 اسفند روز احسان و نیکوکاری

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در کرمان

نماینده سیمرغ اس ام اس  میتواند از سامانه پیامکی مدیریتی با نام تجاری و یک دامنه اختصاصی ( مثلا www.Yoursite.com ) استفاده نموده و اقدام به فروش و بازاریابی نماید ، در این شرایط هیچ نامی از شرکت سیمرغ اس ام اس برده نشده و نماینده می تواند به راحتی با نام و برند خود فعالیت نمایند .

سیمرغ اس ام اس بدلیل بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، بانک مشاغل، کد پستی، ارسال از روی نقشه، جنسیت، رده سنی، همراه اول، ایرانسل و ...  در کل استان کرمان، بردسیر، بم، جیرفت، رابر، راور، رفسنجان، رودبار جنوب، ریگان، زرند، سیرجان، شهر بابک، عنبرآباد، فاریاب، فهرج، قلعه گنج، کرمان، کهنوج، کوهبنان، منوجان و نرماشیر نمایندگی می پذیرد.

در هر شهری از استان کرمان هستید می توانید نماینده سیمرغ اس ام اس شوید.

همین حالا ثبت نام کنید و نماینده ما باشید.

برای دریافت اطلاعات جامع نمایندگی اینجا را کلیک کنید.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربریو نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:

 

امکانات نمایندگی سیمرغ اس ام اس، اطلاعات جامع نمایندگی سیمرغ اس ام اس،

 نسخه آزمایشی نمایندگی، سفارش آنلاین پنل نمایندگی سیمرغ اس ام اس،

 درباره سیمرغ اس ام اس، راهنمای خرید آنلاین پنل کاربری

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در آذربایجان غربینمایندگی سیمرغ اس ام اس در هرمزگان

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در قزویننمایندگی سیمرغ اس ام اس در بوشهر

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در آذربایجان شرقینمایندگی سیمرغ اس ام اس در یزد

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در خراسان جنوبینمایندگی سیمرغ اس ام اس در ایلام

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در استان مرکزینمایندگی سیمرغ اس ام اس در همدان

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در کرمانشاهنمایندگی سیمرغ اس ام اس در خراسان شمالی

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در قمنمایندگی سیمرغ اس ام اس در مازندران

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در گیلاننمایندگی سیمرغ اس ام اس در فارس

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در خراسان رضوینمایندگی سیمرغ اس ام اس در تهران

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در گلستاننمایندگی سیمرغ اس ام اس در لرستان


15 اسفند روز درختکاری


در چندین کشور ۵ تا ۱۲ مارس برای گرامی‌داشت گیاهان تعیین شده است. این روز برای نخستین بار توسط جولیوس استرلینگ مورتون از ایالت نبراسکا در ۱۰ آوریل ۱۸۷۲ پایه گذاشته شد.

در ایران، روز 15 تا 22 اسفند ماه به عنوان “هفته منابع طبیعی” نامگذاری شده است که نخستین روز این هفته یعنی 15 اسفند “روز ‌درختکاری‌” است.

درختکاری در ایران دارای پشتوانه ‌ای از علایق ملی و سنت تاریخی است، تاریخ نشان می ‌دهد که ایرانیان باستان، جشن های خاصی داشتند و در این جشن ها به درختکاری پرداخته و به خاک و زراعت احترام می‌ گذاشتند.

روز درختکاری بهانه ‌ای است برای این که ما به محیط زیست احترام گذشته و آن را احیاء کنیم و یا حداقل آن را با دقت بیشتری نگه داری کنیم. امید است که با تلاش در این جهت، حتی با کاشتن یک نهال کوچک، کشوری زیبا و آباد را برای خویش مهیا کنیم که یقیناً کاری پسندیده است.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط

پیام مناسبتی – تبریک روزمهندس

پیام مناسبتی- گرامیداشت 22بهمن

پیام مناسبتی تبریک سال نومیلادی

پیام گرامیداشت هفته وحدت

روز ملی کیفیت

پیامک-اس ام اس روز پدر

پیامک-اس ام اس روز درختکاری