-
ارسال پیامک مطابق با نیاز مشتری
شنبه 10 مهر 1395 11:11
همیشه این سوال پیش می اید که زمان ارسال پیامک و استفاده از بازاریابی پیامکی چه پیامی رابرای مشتریان خود ارسال کنیم؟ اکثر افراد قدرت درک بازاریابی پیامکی و محتوای پیامکی را دارند و می دانند چه میزان از پیام های آنها خوانده می شود اما زمانیکه از جزییات سوال میشود اندکی سردرگم می شوند که این کاملا طبیعی است. حتما برای...
-
کسب درآمد بیشتر با سامانه پیامکی
پنجشنبه 8 مهر 1395 09:16
همه ی ما درباره شگفتی و کارایی بالای بازاریابی پیامکی شنیده ایم و می دانیم که سامانه پیامک ابزاری بسیار مفید برای تجارت های بسیاری می باشد. شما حتما می دانید که تعداد بسیار زیادی از افراد که در تجارت های گوناگون فعالیت می کنند از پنل اس ام اس برای ارتباط با مشتریان خود استفاده می کنند و در عین حال بسیاری دیگر از این...
-
راهکار های پیامکی برای سازمان آموزش و پرورش
چهارشنبه 7 مهر 1395 09:00
با توجه به گسترش راههای ارتباطی و پیشرفت تکنولوژی بهترین و سریع ترین راه برقراری ارتباط با کارمندان و معلمان در سازمان آموزش و پرورش ، استفاده از سامانه پیامکی است. از جمله راهکارهای استفاده از سامانه پیامک بشرح زیر می باشد: 1- ارسال آیین نامه ها انضباطی ،تحصیلی و آموزشی به همکاران از طریق ارسال پیام کوتاه 2- ارسال...
-
سه اشتباه در ارسال پیامک تبلیغاتی
سهشنبه 6 مهر 1395 09:17
برای همه ی ما این سوال پیش آمده که با وجود وابستگی شدید افراد به تلفن های هوشمند چرا اس ام اس تبلیغاتی نمی تواند آنچنان که باید، تاثیر گذار باشد؟ اکنون 3 اشتباهی که در ارسال پیام های تبلیغاتی رخ می دهد را بررسی می کنیم؛ اشتباه اول : زمان نامناسب ارسال اس ام اس تبلیغاتی در طول روز ساعاتی هستند که عموم افراد کم ترین...
-
پیامک تبلیغاتی و فعالیت تجاری
دوشنبه 5 مهر 1395 09:00
هر فعالیت تجاری برای ماندگاری نیاز به تبلیغات موثر دارد. اما اینکه در ابتدای فعالیت شروع به تبلیغات فراوان برای جذب مشتری میکنند زمانی مناسب است که محصولات شما شناخته شده باشد و از خدمات شما استفاده می گردد. برای عملی کردن این موضوع راهکارهای مختلفی وجود دارد ولی مهم ترین بخش، اطلاع رسانی و بالابردن کیفیت خدمات ارائه...
-
تاثیر تبلیغات پیامکی از طریق سامانه پیامک
یکشنبه 4 مهر 1395 08:50
همانگونه که برای همه ما روشن است شرکتهایی که بدون رقابت و هیجان به فعالیت تجاری خود ادامه می دهند نسبت به شرکت هایی که تبلیغات آنها کافی و به اندازه بوده است از بازخورد کمتری برخوردار می باشند و آن دسته از شرکت هایی که نام خود را با تبلیغات برند کرده اند در فعالیت خود موفق ترند. همانگونه که تبلیغات نقش بسیار مهمی در...
-
افزایش فروش با ارسال پیام کوتاه
شنبه 3 مهر 1395 09:06
برای اینکه بتوانید از بین تمام راه های تبلیغاتی بهترین و مناسبترین روش را انتخاب کنید باید از میزان تاثیرگذاری هریک از روش ها در جذب مشتری و بالا بردن فروش آگاهی کامل داشته باشید. در صورت داشتن آگاهی براحتی می توانید قبل از اینکه مشتریان خود را ازدست بدهید بهترین راه حل برای جذب بیشتر آنها را بیابید. اما در صورت عدم...
-
اصول تبلیغات پیامکی
پنجشنبه 1 مهر 1395 08:55
در چند دهه ی اخیر ارسال اس ام اس از طریق پنل پیامکی به یکی از کارآمدترین و پرکاربردترین روش های اثربخش جذب مشتری تبدیل شده است. اما برای استفاده از پنل پیامک و رسیدن به نتیجه مطلوب حاصل از بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک مجبور به رعایت برخی اصول هستید. شما با رعایت این اصول و روش هایی که در عین سادگی برای جذب مشتریان...
-
پارامترهای انتخاب پنل پیامک تبلیغاتی
چهارشنبه 31 شهریور 1395 09:43
از پیامک تبلیغاتی هنگام اطلاع رسانی برای موضوعات مهم استفاده می شود پس برای انتقال اینگونه پیام ها باید سامانه پیامکی ای که قابلیت بالا و بیشترین بازدهی را دارد انتخاب کرد. زمانیکه از هزینه و زمان صرف شده برای ارسال پیام صحبت می کنیم درواقع به بازدهی ان اشاره کرده ایم. متاسفانه گاهی بازدهی با هزینه ی کم اشتباه گرفته...
-
مجموعه خدمات شرکت سیمرغ در یک نگاه
دوشنبه 29 شهریور 1395 10:01
مواردی که در این مطلب ارائه شده است ازجمله خدمات گروه شرکتهای سیمرغ می باشد؛ سامانه پیامکی: سامانه پیامکی سیمرغ دارای ارسال کشوری شهر واستان، ارسال ایرانسل، ارسال همراه اول، ارسال کد پستی، ارسال جنسیت، ارسال رده سنی، بانک شماره و بانک مشاغل و همچنین سامانه رایگان ارسال پیام کوتاه که تمام قابلیت های فوق با پایین ترین...
-
پیام مناسبتی – پیام تبریک عید غدیر خم
یکشنبه 28 شهریور 1395 10:23
روز مـحـشــر پـرسـیـد ز مـن رب جـلـی / گفت تو غـرق گنـاهی؟ گفتمش یـا رب بلی//گفت پس آتش نمیـگیرد چـرا جـسم و تنـت / گفتمش چون حـک نمودم روی قلبم یا علی .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-. بر عید غدیر عید اکبر صلوات بر چهره ی نورانی حیدر صلوات بر فاطمه این عید هزاران تبریک بر یک یک اهل بیت کوثر صلوات عید سعید غدیر خم...
-
تاثیر ارسال پیامک بر گرم شدن زمین
شنبه 27 شهریور 1395 10:29
آیا می دانید ردپای کربنی چیست؟ پس باهم ابتدا بررسی می کنیم که ردپای کربنی چیست سپس میزان و تاثیرات این ردپا بر روی زمین را برای بدست اوردن سهم هر پیامک محاسبه می کنیم. ردپای کربنی یعنی هر ان چیزی که بر اقلیم اثرگذار است که از زنجیره تامین و نحوه تولید گرفته تا چگونگی تحویل و مصرف را را شامل می شود و معیاری به نام...
-
زمان و محتوای پیام تبلیغاتی
شنبه 20 شهریور 1395 09:06
بهترین زمان برای ارسال پیامک تبلیغاتی همیشه به خاطر داشته باشید که به هیچ وجه ” قبل از ساعت ۹ صبح و بعد از ساعت ۹ شب پیامک ارسال نکنید ” ، بهترین حالت برای ارسال پیامک مشخص کردن یک روز است. همیشه در ان زمان و روز پیامک را ارسال کنید. یعنی یک هفته ساعت ۹:۱۵ دقیقه ارسال نکنید و در هفته بعدی ساعت ۱۵:۳۰ ، بهتر است هر هفته...
-
تصورات غلط بازاریابی محتوایی
پنجشنبه 18 شهریور 1395 11:22
بهترین روشی که رهبران کسبوکار برای افزایش شهرت برند و افزایش فروش و اعتبار کاری خود باید انجام دهند انجام بازاریابی محتوایی است. بازاریابی محتوایی در زبان بسیار ساده است اما پیش آمده که برخلاف صرف وقت و هزینه بسیار هیچ تغییر در میزان توجه به پیام مشاهده نشده است. 3 مورد از تصوراتی که باعث عدم موفقیت می شود در زیر...
-
کمپین تبلیغاتی موفق
چهارشنبه 17 شهریور 1395 09:32
تقریبا تمام متخصصین بازاریابی در چند دهه اخیر به این نتیجه رسیده اند که استفاده از شبکات اجتماعی، ایمیل مارکتینگ ، وب سایت ها و … باعث جذب مشتری شده است. سالهای دورتر بسیاری از شرکتها بیشتر سرمایه خود را صرف تبلیغات چاپی، تبلیغات بیلبوردی و موارد این چنینی می کردند. اما برور زمان متوجه این امر شدند که جذب مشتری به...
-
برند شدن با ارسال پیامک
سهشنبه 16 شهریور 1395 10:16
با توجه به اینکه بسیاری از کسب و کارها اهمیت و مزایای بازاریابی پیامکی را درک کرده اند اما افراد زیادی هستند که هنوز نمی دانند چگونه از پیامک بطور تمام و کامل استفاده کنند و درنهایت به موفقیت برسند. راهنمایی ها ونکاتی که در این مقاله امده است شمارا برای به حداکثر رساندن میزان موفقیت در زمینه رقابت های بازاریابی اس ام...
-
انواع ارسال انبوه پیامک
دوشنبه 15 شهریور 1395 09:27
همانگونه که از نامش مشخص است ارسال پیامک به تعداد زیادی شماره را ارسال انبوه می گویند که بیشتر جنبه اطلاع رسانی و تبلیغات دارد. در این نوع از ارسال بدون نیاز به گوشی و سیم کارت از طریق وب تعداد زیادی پیامک در ثانیه برای افرادی که مدنظر شماست ارسال می گردد. این ارسال ها از شماره های مجازی که اکثرا دارای پیش شماره های...
-
اصول بازاریابی اس ام اسی
یکشنبه 14 شهریور 1395 12:21
برای موفقیت در بازاریابی اس ام اسی شما باید اصول و روش هایی را که برای جذب مشتریان بیشتر از طریق ارسال پیامک وجود دارند رعایت کنید. از جمله اصول بازاریابی پیامکی که شمارا به موفقیت نزدیک میکند است و می تواند در عین تبدیل شده مشتریانتان به مشتریان دائمی، با ارائه خدمات و محصولات کاملا با کیفیت، رضایت و اطمینان مشتریان...
-
دسترسی به آرشیو پیامک های ارسالی و دریافتی
شنبه 13 شهریور 1395 09:16
در سامانه پیامکی سیمرغ تمام پیام های ارسالی و دریافتی آرشیو می شوند و کاربران با رجوع به قسمت گزارشات پیام-مدیریت ارسال و یا دریافتی می تواند به تمام پیامهایی که از زمان خرید سامانه دریافت و یا ارسال کرده اند را مشاهده نمایند. قطعا سامانه های دیگر را امتحان کرده اید. سامانه های دیگر به دلیل حجم بالای دیتا در سیستم...
-
زمان ارسال پیامک تبلیغاتی
چهارشنبه 10 شهریور 1395 10:19
براساس آمارها و نظرسنجی ها بهترین زمان برای ارسال پیام تبلیغاتی از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 10:00 صبح الی 13:00 ظهر و ساعت 17:00 عصر الی 20:00 شب میباشد. اگر بخواهید پیامک تبلیغاتی شما توسط مخاطبان هدف دیده شود بهتر است زمان ارسال پیامک خود را از یک شنبه تا سه شنبه مشخص نمایید . برخی پیام ها از این قاعده مستثنا هستند...
-
اشتباهات افراد تازه کار در سامانه پیامکی
سهشنبه 9 شهریور 1395 09:34
موفقیت شما موفقیت ماست. پس اگر به تازگی شروع به کارکردن با سامانه پیامکی کرده اید و با بازاریابی پیامکی آشنایی ندارید مطالب وبلاگ سایت را بخوانید تا بتوایند در ارسال پیامک به آنچه میخواهید و انتظار دارید برسید. افراد تازه کار در برخی موارد اشتباهاتی را انجام می دهند که در اینجا به آنها اشاره می کنیم تا کاربران سیمرغ...
-
نکات طلایی متن پیامک تبلیغاتی
دوشنبه 8 شهریور 1395 09:29
به پیام های زیر توجه کنید: 1- خانه رویایی خود را با ما بسازید 2- نصب زیباترین کاغذهای دیواری 3- نصب انواع کاغذهای دیواری ایرانی و خارجی در ابعاد و قیمتهای مختلف به نظر شما کدام متن پیام تاثیر بیشتری بر ذهن خواننده می گذارد؟ باید در پیام ارسالی دونکته گنجانده شود: ۱- ویژگی: مشخصات آن محصول میباشد، مانند کیفیت و یا...
-
چگونه یک برند موفق بسازیم؟
یکشنبه 7 شهریور 1395 09:19
مراحل ساخت یک برند به 9 مرحله تقسیم میشود که در این مقاله به آنها اشاره شده است، اکنون به تفکیک کلی این مراحل و توضیح مختصری از ان می پردازیم؛ اهداف تجاری خود را تغریف کینم: برای پاسخ به پرسشها جهت تعیین روش و شناخت شخصیت برند و مخاطبان. افراد مورد نظر خود را انتخاب کنید: انتخاب افراد مناسب برای جلوگیری از دودستگی و...
-
بازاریابی پیامکی در دنیای امروز
شنبه 6 شهریور 1395 09:34
بازاریابی پیامکی از موثرترین شیوه های اطلاع رسانی و تبلیغاتی به طیف وسیعی از مخاطبان بصورت گروهی است ، پیشرفت روزافزون تکنولوژی در دنیای فناوری و ارتباطات و همچنین شیوه های متنوع اطلاع رسانی و بازاریابی اصلیترین عامل جذب مشتریان بیشتر و هدفمندتر است. اگر بدنبال رشد صعودی و کسب موفقیتها در کسب وکارتان هستید باید باید...
-
سامانه پیامکی به زبان ساده
پنجشنبه 4 شهریور 1395 09:54
بطور عامیانه سامانه پیامکی یا همان پنل اس ام اس محیطی برای ارسال پیامک و اس ام اس از طریق اینترنت است. اما چرا لازم است شما هم از این امکان استفاده کنید؟ چون تمامی مشاغل نیاز به این امکانات دارند که ساده ترین آن ارسال به گروه خاصی از افراد ویا منطقه خاص . لطفا دقت کنید تا یک پنل اس ام اس خوب انتخاب کنید تا بتوانید به...
-
[ بدون عنوان ]
چهارشنبه 3 شهریور 1395 09:41
زمانیکه موفقیت کشورهای توسعه یافته، سازمان ها و شرکت های بزرگ را بررسی می کنیم نشان می دهد که نیروی انسانی متخصص، خلاق و با انگیزه و توانمند، عامل اصلی موفقیت آنها بوده است. در دنیای رقابتی امروز، سازمان ها و شرکت ها برای موفقیت در عرصه تولید، به نیروی توانمند و خلاق نیازمندند. در واقع نیروی انسانی یک سازمان، ثروت...
-
پنل ارسال پیام صوتی
سهشنبه 2 شهریور 1395 09:45
1- پنل ارسال پیام صوتی از جدیدترین و نوین ترین نوع تبلیغات می باشد که علاوه بر تلفن همراه به تلفن ثابت هم ارسال می شود وشما میتوانید صدای ضبط شده ی خود را به گوش مخاطبان خود را برسانید. 2- از مزایای این سامانه ارسال پیام با گویش و لهجه خودتان برای مخاطبان است. 3- به دلیل شنیداری بودن پیام ارسالی، از شنیدن تبلیغ توسط...
-
جذابیت پیامک از دیگر ابزارهای تبلیغاتی
دوشنبه 1 شهریور 1395 10:40
سرویس پیام کوتاه سالیان سال است که در حال استفاده است اما از زمانیکه از این ابزار بعنوان ابزار ارتباطی اسفاده میشود زمان زیادی نگذشته است. دلایلی که جذابیت پیام کوتاه را بالا برده و باعث گستردگی استفاده از این ابزار در میان شرکتها و فروشگاه ها با مشتریانشان شده است، به شرح زیر است؛ غیر همزمانی: درهر زمانی ارسال توسط...
-
موفقیت کسب و کار با بازاریابی صحیح
یکشنبه 31 مرداد 1395 10:24
غالبا بازاریابی را به معنی آگهی و تبلیغات برای یک محصول از طریق اطلاع رسانی حضوری میدانند اما اینها فقط قسمتی از بازاریابی می باشد. با یک بازاریابی صحیح و کامل ، شما «مشتریانی راضی و وفادار»، «محصولاتی معروف و موفق»، «سفارشات و گردش کار بیشتر» و البته «شکایات کمتری» خواهید داشت. پس در هنگام تعیین اهداف بازاریابی نیاز...
-
ارتباطات بازاریابی، موثرترین شیوه تبلیغات
شنبه 30 مرداد 1395 10:55
یکی از بخش های مهم و حساس بازاریابی ، ارتباطات است و موثرترین و سود مند ترین شیوه مدیریت آن مفهومی است که ارتباطات یکپارچه بازاریابی نامیده می شود. یکی از اجزای تشکیل دهنده بازاریابی ترویج است و آن چگونگی ارتباط ما با مشتری را بیان می کند. برای ترویج موثر خودتان، شما بایستی مشتریان و انتظارات آنها را بشناسید. اهداف...