سامانه پیامکی پیگیری کارت سوخت

بعد از انجام مراحل ثبت نام اولیه یا صدور المثنی کارت سوخت که به صورت حضوری انجام می شود، سامانه اختصاصی طراحی شده که در این شیوه تمامی مالکان وسایل نقلیه برای آگاهی یافتن از آخرین وضعیت کارت هوشمند سوخت خودرو، بایدپلاک خود را به شماره ۳۰۰۰۵۱۵۰ پیامک کنید تا وضعیت کارت سوخت به شما ارسال گردد. در صورتی که قالب و ساختار مشخص شده در نوشتن شماره پلاک در پیام کوتاه رعایت شود و طبق دستور العمل ذکر شده، باشد راهنما به طور خودکار در همان لحظه پاسخ خواهد داد.

پلاک های لیزری و قدیمی دارای سه قسمت شماره، شهر سریال و عدد یا حرف سریال هستند. برای ارسال شماره پلاک، این سه قسمت به ترتیب در پیام کوتاهنوشته می شود و بین آن ها خط تیره درج می شود.

بعضی از پلاک ها نیز صرفاً دارای دو قسمت شماره و شهر سریالی هستند.

روش نوشتن پلاک

ابتدا باید قسمت اول شماره پلاک نوشته شود. برای این کار ابتدا یک حرف لاتین برای تعیین نوع پلاک نوشته می شود که نشانه نوع پلاک مورد نظر در جدول شماره ۱ منتشر شده است.

 نوع پلاک، شماره پلاک و حرف بین شماره ها نوشته می شود که برای هر یک از حروف یک حرف لاتین، انتخاب شده است که نشانه معادل حرف لاتین در جدول شماره ۲ منتشر شده است.

 شهر سریال پلاک نوشته شود که برای نوشتن شهر باید کد آن شهر را نوشت.

آخرین مرحله مربوط به نوشتن عدد و یا حرف سریال پلاک است که این کار نیز با نوشتن عین عدد انجام می شود که پس از ارسال این شماره ها بلافاصله آخرین وضعیت کارت سوخت خودرو از طریق sms برای متقاضی ارسال می شود.

برای مثال:  پلاک ایران (شخصی) به شماره 345 ب 12 - ایران 67 به صورت I 12 B 345-67

و پلاک لیزری شخصی به شماره مشهد 345 ب 12 به صورت S12 B 345 - 0511 نوشته می‌شود.

 


جدول شماره 1 :


ردیف1 : | نوع پلاک: ایران | کاربری پلاک: شخصی، عمومی، دولتی و تاکسی | نشانه:  I
ردیف2 : | نوع پلاک: لیزری | کاربری پلاک: شخصی (پلاک سفید) | نشانه:  S

ردیف3 : | نوع پلاک: قدیمی | کاربری پلاک: عمومی (پلاک قرمز) | نشانه : E
ردیف4 : | نوع پلاک: قدیمی | کاربری پلاک: دولتی (پلاک آبی) | نشانه:  D

 

 

جدول شماره 2 :


حروف فارسی: الف | نشانه: A
حروف فارسی: ب | نشانه: B
حروف فارسی: ج | نشانه:  J
حروف فارسی: د | نشانه:  D
حروف فارسی: س | نشانه:  S
حروف فارسی: ص | نشانه:  C
حروف فارسی: ط | نشانه:  @
حروف فارسی: ک | نشانه:  K
حروف فارسی: ق | نشانه:  G
حروف فارسی: م | نشانه:  V1
حروف فارسی: ن | نشانه:  N
حروف فارسی: و | نشانه:  V
حروف فارسی: ه | نشانه:  H
حروف فارسی: ی | نشانه:  Y

حروف فارسی: ع | نشانه:  E

.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

 

عناوین مرتبط:

راهکار پیامکی جدید 94 برای فروشگاه های لباس، تعیین اهدافی که با بازاریابی پیامکی به آن خواهیم رسید، موفقیت در بازاریابی پیامکی، طراحی متن پیامک تبلیغاتی، 9 گام برای بازاریابی پیامکی، پیامک-اس ام اس ماه رمضان، سامانه پیامکی سبد کالا 94


simorgh

پیامک ماه رمضان

ماه رمضان، ماه نزول قرآن

 

کاش در این رمضان لایق دیدار شوم
سحری با نظر لطف تو بیدار شوم
کاش منت بگذاری به سرم مهدی جان
تا که همسفره تو لحظه افطار شوم

***

حلول ماه مبارک رمضان،ماه عبادتهای عاشقانه،نیایشهای عارفانه و بندگی خالصانه را به شما تبریک عرض میکنیم

***

فرا رسیدن ماه رمضان بر شما مبارک

***

در ماه پر خیر و برکت رمضان برایتان قبولی طاعات و عبادات را آرزومندیم.التماس دعا

***

امام صادق(علیه السلام):

خواب روزه دار عبادت،

خاموشی او تسبیح،

عمل وی پذیرفته شده

و دعای او مستجاب است.

***

شد باز در رحمت خالق به روی خلق

چون ماه مبارک ز افق گشت هویدا

مژده که شد ماه مبارک پدید

***

شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن (ماه مبارک رمضان، ماه دوری از گناهان، ماه بندگی مبارکتان باد.)

***

به عاصیان وعده ی رحمت رسید.ماهی سرشار از برکت و رحمت و عبادت های پذیرفته شده برایتان آرزومندیم

***

ماه رمضان است صفا آمده است
بر خانه دل نو رو ضیا آمده است
از سفره ما بوی بهشت می اید
این سفره ز درگاه خدا آمده است

***

 

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com


simorgh

چگونه با آپارات بازاریابی اینترنتی کنیم؟

شبکه های اجتماعی امروزه در زندگی همه ما وجود دارد. ما هر عکس، فکر، ایده و یا هر لحظه از زندگی خود را با دوستانمان به اشتراک می گذاریم و لایک و کامنت دریافت می کنیم

آپارات یکی از این شبکه های اجتماعی و یکی از سرویس‌های اشتراک گذاری ویدئو در ایران است هدف از برپایی این سایت پاسخگویی به نیاز اشتراک گذاری ویدئو کاربران ایرانی در محیطی سالم می باشد.

در آپارات شما نه تنها قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید بلکه می توانید با به وجود آوردن یک کانال ویدئو، دیگر کاربران را به صورت اختصاصی از ویدئوهای خود مطلع کنید

شما با ساخت ویدئوهای مرتبط با کار وشغل خود، ویا حتی آموش تصویری در زمینه کاری خود می توانید با افراد در تعامل باشید. 

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

موفقیت در بازاریابی پیامکی

دنیای امروز با سرعت هرچه بیشتر در حال حرکت به سمت مدرن شدن و فناوری اطلاعات و ارتباطات میباشد؛ و روزانه تغییرات بیشتری در جامعه ارتباطی رخ می­دهد.این تغییرات، دنیای بازار یابی و تجارت را نیز تحت شعاع قرار میدهد. کسی در بازار کسب و کار موفق است که با چگونگی رقابت در تجارت و بازار یابی امروز اشنا باشد و راه های موفقیت در ان را جستجو کند. روش های بسیار زیادی برای تبلیغات وجود دارد، استفاده از پیام کوتاه یکی از روش های پر بازده و موفق در تبلیغات محسوب میشود. امروزه به دلیل نتیجه بسیار خوب این روش در تبلیغات، بازاریابی پیامکی به یکی از پر کاربرد ترین و پر متقاضی ترین روش های تبلیغاتی نوین تبدیل شده است. از جمله مزیت های این نوع تبلیغات سرعت بسیار بالا و صرفه جویی در وقت و هزینه میباشد.

با رعایت چند اصول بازاریابی پیامکی به موفقیت بالاتری می رسیم. اولین اصل بازاریابی پیامکی موفق، جذاب بودن متن پیام کوتاه است. هر چه متن پیامک شما جذاب تر و خوشایندتر باشد به همان میزان نیز مخاطب علاوه بر ترغیب شدن برای استفاده ازخدمات شما، آن را برای افراد دیگری نیز ارسال می­کند و به یک بازار یاب برای شما تبدیل خواهد شد و کارایی تبلیغاتتان بطور فوق العاده ای افزایش خواهد یافت. دومین اصل، افزایش یافتن اعتماد مشتریان شماست. مشخصات مشتریان خود را ثبت کنید و پیامک هایی با توجه به علاقه و نیاز و موقعیت اجتماعی هر فرد ارسال نمایید. به این نحو حس صمیمیت ارتباط بین شما و مشتریانتان به وجود می­آید و اعتماد آنها نیز جلب خواهد شد. سومین اصل، تبادل اطلاعات و انتقال نظرات با مشتریان است. با ارسال پیامک می­توان نظر سنجی های کوتاه با مشتریان داشته باشید و به این ترتیب به نیاز های اساسی و مهم مشتریان خود پی ببرید و بدانید که مخاطب شما دقیقا چه نیازی دارد و در نتیجه نیازمندی های افراد را برای آن ها فراهم کنید و حس آرامش را در آن ها ایجاد کنید .ایجاد این حس خوشایند در مشتری، او را بطور متوالی به سمت تجارت شما می کشاند. اصل چهارم بازاریابی پیامکی، حفظ کردن حریم خصوصی افراد است. کسب اجازه از مشتری و رعایت حریم خصوصی افراد به تنهایی یک اصل بسیار مهم در موفقیت پیامکیست و از ارسال های ناموفق و بی ثمر جلوگیری میکند. درهنگام مراجعه مشتری از او در مورد تمایل او برای دریافت پیامک تبلیغاتی از سوی خودتان نظر خواهی کنید. اصل پنجم، ارسال هدفمند است. برای اطمینان از کارایی ارسال پیام خود، به جای ارسال انبوه به یک منطقه و یا یک شهر، مخاطب خود را شناسایی کنید و به همان قشری که با تجارت شما در ارتباطند ارسال داشته باشید. به این صورت در هزینه های شماهم صرفه جویی می­شود. هم چنین حتی میتوانید با استفاده از سامانه پیامکی سیمرغ اس ام اس ارسال هایی با تفکیک سن و جنسیت داشته باشید که کلید یک بازار یابی موفق و هدفمند است. ششمین اصل ارسال در زمان و شرایط مناسب است. از ارسال هایی در زمان های نا مناسب خودداری کنید زیرا این کار برای مشتریان شما مزاحمت ایجاد می­کند و نتیجه ای منفی به همراه خواهد داشت. تجربه نشان می دهد که بهترین زمان ارسال پیامک  تبلیغاتی ساعت ۱۰ الی ۱ بعد از ظهر و هم چنین ۴ الی ۷ شب می باشد. روان بودن متن، هفتمین اصل بازاریابی پیامکی موفق است. در پیامک های تبلیغاتی خود از متن های تخصصی بپرهیزید.مخاطبان شما ممکن است از هر قشری و با سطحوح مختلف از معلومات باشند.پس نباید مانع استفاده اکثریت از پیامک های خود باشید و سعی کنید پیامک های ارسالی شما برای همه مخاطبانتان روان و قابل استفاده باشد. اصل هشتم و آخرین و مهمترین اصل در بازاریابی پیامکی موفق، نتیجه گیری بعد از هر اسال است. برای اینکه از ارسال های خود نتیجه بهتری بگیرید اشتباهات و دلایل شکست خود را بررسی و عوامل موفقیت خود را ثبت کنید و برای ارسال های آینده نیز از آن ها استفاده کنید.این کار باعث ایجاد یک الگو برای ارسال های بعدی شما می شود  که میتوان رفته رفته آن را بهبود بخشید.

در این مقاله به چند مورد از اصول موفقیت در یک بازاریابی پیامکی پرداخته شد. عوامل زیادی در این نوع بازار یابی موثر است که نسبت به نوع تجارت شما تغییر می­کند. آن ها را جستجوکرده و به بررسی و امتحان بپردازید. سامانه پیامکی سیمرغ اس ام اس با استفاده از تجربیات خود در بازار یابی پیامکی و ارائه خدمات کاربردی و کادری متخصص به عنوان یک راهنما و مشاور در تمام مراحل تبلیغات همراه شما خواهد بود.

.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

 simorgh

 


گروه سیمرغ حامی جشن خنده

گروه سیمرغ از سال 1392 همواره حامی اکثر برنامه های فرهنگی-هنری بوده و اکنون جشن خنده با حضور ایمان فلاح و اجرای کمدین معروف و امید رستگار

30% تخفیف ویژه برای مشتریان سیمرغ اس ام اس

25 خرداد 94 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری ونمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

با ما تماس بگیرید

01732229441

www.simorghsms.com