طراحی سایت ویژه کاندیدای مجلس94


کاندیدا انتخابات مجلس برای شرکت در عرصه رقابت و تبلیغات و حضور به عنوان نماینده مردم در مجلس بعد از تایید صلاحیت از سوی شورای نگهبان وارد مرحله معرفی و تبلیغات میشوند تا خود را به تمامی مردم بشناسانند و از اهداف و استراتژی های خود برای مردم صحبت کنند ، از این رو نباید از فضای اینترنت و وب که یکی از فراگیرترین و پرمخاطب ترین رسانه های تبلیغاتی که بعد از تلویزیون دومین رسانه پرمخاطب و جوان کشور میباشد و جمعیت اصلی رای دهندگان را تشکیل میدهد غافل باشند.

این شرکت طی تفاهم نامه منعقده با سایت راه مجلس جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به کاندیدای محترم طرح های ویژه ای برای طراحی سایت با قیمت خیلی مناسب به همراه دامین رایگان و فضای هاست با ارزان ترین تعرفه در نظر گرفته است.فقط کافی است برای سفارش با ما تماس بگیرید.

به علت فضای رقابتی در زمان انتخابات تحویل پروژه های طراحی سایت زمان کمتر از 7 روز را در نظر داشته باشید. که این امر نیاز به داشتن تیم قدرت مند برنامه نویسی و گرافیست های حرفه ای میباشد که گروه سیمرغ از آن برخوردار میباشد.

سایت کاندیدا برای معرفی کامل و بیوگرافی شخصی بهترین محل میباشد که همه ی مخاطبان و طرفداران با دسترسی راحت به وب سایت نامزد انتخابی خود رفته و تمامی مشخصات و سوابق شغلی ، تحصیلاتی کاندیدا را مورد مطالعه قرار دهند.

از جمله مهمترین استفاده ها از طراحی سایت برای نماینده مجلس استفاده به عنوان مرجع مورد تاییدکاندیدای مورد نظر از بابت اطلاع رسانی باشد. از جمله اطلاع رسانی جلسات مردمی کاندیدا ، برنامه های اجرایی کاندیدا که با تمامی جزئیات و شرح کامل میتوان در سایت کاندیدای انتخابات مجلسمطرح کرد. درج تصاویر و گالری عکس نامزد مجلس در سایت مورد نظر خود نیز روش های تاثیر گذار در مخاطب میباشد.

از جمله امکانات طراحی وب سایت برای کاندیدا:

 معرفی و بیوگرافی

 آمار بازدید حرفه ای

 گالری تصاویر

 گالری فیلم

 گالری صوتی

 انتشار اخبار

 نظر سنجی

 ارتباط با مردم

 رزومه،افتخارات و سوابق

 نظرات،پیشنهادات و انتقادات

 معرفی اهداف و برنامه ها

 پیوند ها مرتبط و مفید

 نمونه پروژه های طراحی وب سایت:

 http://www.mohamadmortazavi.ir/

 http://www.sorosh14.ir/

 http://www.golestan-nezam.org/

 http://www.gorgan125.ir/

 http://www.daneshafzayan.com/

 http://www.fckhoonehbekhooneh.com/

 http://www.abiansanat.com/

 http://www.shaloodehkhak.com/

این ها نمونه هایی از انواع وب سایت های بیوگرافی،سازمانی،کمپین تبلیغاتی،باشگاه ورزشی و... میباشد که توسط تیم قدرتمند گروه سیمرغطراحی،تولید و پیاده سازی شده است.که در سرور های پر سرعت ما با پشتیبانی 24 ساعته قرار دارد.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com


جهت سفارش و اطلاع کامل از شرایط و هزینه ها با ما تماس بگیرید.

017-32229441-32254179-32325315

09114088060 شماره 24 ساعته

www.simorghsms.com

simorghcrm@gmail.com


عناوین مرتبط

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در ایلام



نماینده سیمرغ اس ام اس 
 میتواند از سامانه پیامکی مدیریتی با نام تجاری و یک دامنه اختصاصی ( مثلا www.Yoursite.com ) استفاده نموده و اقدام به فروش و بازاریابی نماید ، در این شرایط هیچ نامی از شرکت سیمرغ اس ام اس برده نشده و نماینده می تواند به راحتی با نام و برند خود فعالیت نمایند .

سیمرغ اس ام اس بدلیل بانک شماره کل کشور به تفکیک استان،شهر،بانک مشاغل،کد پستی،ارسال از روی نقشه،جنسیت،رده سنی،همراه اول، ایرانسل و ...  در کل استان ایلامدره شهرایواندهلرانآبدانانملکشاهیارکوازمهرانسرابلهشیروان و چرداولآسمان‌آبادچوارپهلهدلگشا,بدرهمورموریزرنهلومارموسیانمیمهسراب‌باغصالح‌آبادتوحید

نمایندگی می پذیرد.

در هر شهری از استان ایلام  هستید می توانید نماینده سیمرغ اس ام اس شوید.

همین حالا ثبت نام کنید و نماینده ما باشید.

برای دریافت اطلاعات جامع نمایندگی اینجا را کلیک کنید.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربریو نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com


عناوین مرتبط

راهکارهای مشتری مداری با پیامک

زندگی در دورانی که همیشه حق با مشتری میباشد ، اثراتی بر نحوه کسب و کار گذاشته است. برای بالا بردن فروش بایست طوری رفتار کرد که با تثبیت لبخند رضایت بر چهره مشتری خریدهای بعدی وی نیز تضمین شود.تأثیرگذارترین و ارزان ترین روش  برای فروش بیشتر استفاده از پیامک میباشد.

راهکارهای مشتری مداری از طریق پیامک :

  1. در زمان خرید مشتری پس از صدور فاکتور شماره همراه او را در خواست کنید.
  2. لحظاتی پس از خروج او از فروشگاه برای او پیامی با عنوان تشکر از خرید او ، ارسال کنید.این کار سبب می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید و به فرآیند مشتری سالاری اهمیت می دهید . مانند:

(مشتری گرامی از خرید شما سپاسگزاریم به امید دیدار مجدد شما در خریدهای آتی)

  1. فروش لوازم جانبی کالایی که مشتری خریداری کرده  را با ارسال پیامک به اطلاع وی برسانید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد که همواره او را به یاد دارید. مانند:

(مشتری گرامی عرضه مدل های جدید کیف لپ تاپ آغاز شد)

4-  در فاصله های زمانی متفاوت مشتریان خود را از حراج یا تخفیفات فصلی از طریق پیامک  مطلع کنید به خصوص مشتریان قدیمی که از کیفیت کالا و خدمات شما اطمینان کامل دارند. مانند:

فروش ویژه لباس های زمستانی با 20% تخفیف ویژه برای مشتریان خاص

5- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید در احساسات او شریک هستید . مانند:

(آغاز سال نو را به شما هموطن عزیز تبریک عرض مینمائیم)

6- هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر می گیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید. مانند:

(فروش اقساطی همراه با وام خرید کالا )

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط

اشتباهات عمده بازاریابی ویدئویی

 در برخی از کشورهای جهان بازاریابی ویدئویی از محبوبیت خاصی برخوردار است. مثلا حدود 73 درصد از بزرگ‌سالان آمریکا پس از تماشای ویدئوی آنلاین توضیح یک محصول آن را می‌خرند.

 در این مطلب به چند اشتباه رایج بازاریابی ویدئویی می پردازیم:

 نداشتن موضوع و داستان

 مشاهده یک ویدئو و مهم تر از آن داستان این ویدئو تصویری ماندگار در ذهن بیننده ایجاد میکند. همیشه این مطلب را به خاطر بسپارید که هدف واقعی از فیلم کسب‌وکار شما ترویج پیام و هدف کسب‌وکار شما است.

ویدئوهای طولانی

 در ابتدای ویدئو باید 8 تا 15 ثانیه اول توجه مخاطب خود را جلب کنید ، زیرا دامنه توجه مخاطبین بسیار کم شده است. امروزه فیلم‌های ویدئویی باید کوتاه، ساده و مناسب باشند و گرنه با خطر از دست دادن مخاطبان مواجه خواهید شد. به عبارت دیگر شما نباید 20 دقیقه از زمان را صرف کاری بکنید که می‌توانید آن را در دو دقیقه انجام دهید.

کم کیفیت بودن ویدئو

 مخاطبین شما به دنبال ویدئو هایی با کیفیت مطلوب میباشند. مطمئنا شما به راحتی می‌توانید با استفاده ازگوشی های  خود عکس بگیرید اما برای این‌که به نتایج بهتری برسید، بهتر است از تهیه‌کنندگان دیگر که در کار خود ماهر هستند استفاده کنید.  حتی اگر هزینه  آن بیشتر شود اما در عوضاستاندارد های کسب و کار شما را منعکس میکند.

نداشتن فراخوان‌به عمل‌ها در ویدئو

 شما باید از جملات فراخوان در ویدئوهای خود استفاده کنید ، مانند : وب‌سایت ما را مشاهده کنید، با ما تماس بگیرید و ما را در رسانه‌های اجتماعیدنبال کنید. اگر در ویدئوهای خود فراخوان به عملی نداشته باشید احتمالا مشتریان بالقوه بسیاری را از دست خواهید داد.

ضعف در سئو

داشتن مخاطب برای دیدن ویدئوهای آنلاین شما بسیار مهم است. برای دریافت ترافیک بیشتر ارسال ویدئو فقط در یوتیوب کافی نیست، تکنیک‌ها و روش‌های خاصی وجود دارد که می‌تواند ترافیک وب‌سایت و رتبه سایت را افزایش دهد بنابراین باید با آن‌ها آشنا شوید و برای دریافت ترافیک بیشتر انجام دهید.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط

خداحافظی با تبلیغات سنتی

در طی یک صد سال اخیر، اختراعات و پیشرفت تکنولوژی زندگی انسان را کاملا" تغییر داده است. با گذر زمان تبلیغات به شیوه سنتی نیز کم کم جای خود را با تبلیغات پیشرفته عوض کرده و به موازات آن می توان گفت تاثیری که تبلیغات پیشرفته بر روی افراد می گذارد به مراتب بیشتر از تبلیغات سنتیاست.

تکنولوژی یا همان فناوری  شیوه ساخت و کاربرد ابزار و روشها ، دستگاه‌ها و ... است که رفع کننده مشکلات انسان است. در این فرآیند، تکنولوژی مدرن نیز به عنوان ابزار و امکانی تازه در خدمت شیوه‌های تبلیغ قرار گرفته و از علومی چون جامعه‌شناسی و روان‌شناسی بهترین و بیشترین استفاده‌ها به عمل می‌آید.

یکی از انواع تبلیغات پیشرفته استفاده از سامانه های پیامکی است. یکی از انواع سامانه های پیامکی,سامانه پیامک صوتی می باشد. این سامانه یک نرم افزار تحت وب می باشد که فقط و فقط نیازمند اینترنت است. تبلیغات به شیوه سنتی هزینه بسیار بالایی نیازمند هستند و در عین حال ممکن است نتیجه چندان رضایت بخشی نداشته باشند. درحالیکه تبلیغات به شیوه پیشرفته یا به اصطلاح با استفاده از تکنولوژِی هم دارای نتیجه بهتر و هم دارای هزینه کمتری می باشد.  به طور مثال ابزار پیامک صوتی یکی از ابزارهای پیشرفته تبلیغاتی است. این ابزار به دلیل اینکه پیام را به صورت صوتی پخش می کند و قابلیت این را دارد که در گزارش ارسالی مدت زمان شنیده شدن پیام را مشاهده کرد, این امر که از میزان تبلیغات چه نتایجی حاصل خواهد شد را امکان پذیر می سازد. علاه بر این با مشاهده اینکه چه اقشاری تمایل بیشتری به گوش کردن به آن را دارند باعث می شود تبلیغات هدفمندتر شوند. این نوع تبلیغات چون بدون واسطه و به صورت مستقیم انجام می شود تاثیرات بهتری دارد و اطلاع رسانی در کوتاهترین زمان ممکن و با کمترین هزینه صورت می گیرد. انواع دیگر این نوع تبلیغات شامل تبلیغات در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی و بروشور ،‌ تبلیغات ‌پستی ، پیام ‌از ‌طریق ‌ایمیل ، مجلات ، خبرنامه ، روزنامه‌های ‌عمده ‌محلی ، پوسترها ‌و ‌تابلوهای ‌اعلانات ، تبلیغات ‌رادیویی ‌و ... است که با بکاربردن آن ها با هزینه کمتر و در کوتاه ترین زمان به نتایج بهتری دست یافت.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط