پارامترهای انتخاب پنل پیامک تبلیغاتی

از پیامک تبلیغاتی هنگام اطلاع رسانی برای موضوعات مهم استفاده می شود پس برای انتقال اینگونه پیام ها باید سامانه پیامکی ای که قابلیت بالا و بیشترین بازدهی را دارد انتخاب کرد.

زمانیکه از هزینه و زمان صرف شده برای ارسال پیام صحبت می کنیم درواقع به بازدهی ان اشاره کرده ایم. متاسفانه گاهی بازدهی با هزینه ی کم اشتباه گرفته می شود و بین انتخاب هایمان به اشتباه گزینه ای را انتخاب می کنیم که فقط و فقط کم هزینه تر باشد بدون اینکه به نتیجه ی آن توجه نمائیم .

در بهترین حالت باید تعادلی بین هزینه و کیفیت انتخاب شود. با توجه به اینکه زمان و هزینه از اهمیت بالایی برخوردارند اما پارامترهای دیگر را هم نباید نادیده گرفت. از جمله: کیفیت ارسال - بانک اطلاعاتی کارآمد -  تعرفه پیامک تبلیغاتی - پشتیبانی

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام صوتی و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه و حرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

انتخاب بهترین سامانه پیامکی

انتخاب بهترین پنل پیامکی

انواع ارسال در سامانه پیامکی

سامانه رایگان ارسال پیام کوتاه

ویژگی یک سامانه پیامکی خوب

بهترین سامانه پیام کوتاه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.