-
نمایندگی سیمرغ اس ام اس در کردستان
چهارشنبه 5 خرداد 1395 11:31
نماینده سیمرغ اس ام اس میتواند از سامانه پیامکی مدیریتی با نام تجاری و یک دامنه اختصاصی ( مثلا www.Yoursite.com ) استفاده نموده و اقدام به فروش و بازاریابی نماید ، در این شرایط هیچ نامی از شرکت سیمرغ اس ام اس برده نشده و نماینده می تواند به راحتی با نام و برند خود فعالیت نمایند . سیمرغ اس ام اس بدلیل بانک شماره کل...
-
بهترین روش تبلیغات
سهشنبه 4 خرداد 1395 10:49
در بازاریابی نوین بهترین و عاقلانه ترین روش تبلیغات ارسال پیامک چه به صورت متنی و چه بصورت پیامک صوتی است که طبق آمار تا کنون بالاترین میزان بازدهی را داشته است. ارسال پیامک تنها روش تبلیغاتی است که علاوه بر ارتباط سریع با مخاطبانی که در هر مکانی حضور دارند، می توان نظرات آنها را به همان سرعت دریافت نمود بعبارتی...
-
راهکار پیامکی برای بنگاه ماشین
دوشنبه 3 خرداد 1395 12:34
خرید و فروش اتومبیل ها از معاملات بزرگ و یکی از شغل های در امد زا در بین بازار کار ازاد برای افراد محسوب می شود و این امر نیازمند تخصص و تمرکز فروشنده برای حفظ کسب و کار و ارتقای آن می باشد. با توجه به اینکه با پیشرفت تکنولوژی امروزه فروش بصورت آنلاین انجام می گردد، اما فروشندگان خودرو همچنان تمایل دارند تا به استفاده...
-
دلایل ارجعیت پیامک
شنبه 1 خرداد 1395 11:32
چون پیام کوتاه به تلفن همراه ارسال می شود و اصولا افراد گوشی خود را در طول شبانه روز به همراه دارند با اطمینان می توان گفت که پیام به دست افراد می رسد و در اکثر موارد پیام خوانده می شود . باتوجه به انتقال سریع و آسان پیامک اطمینان خاطر خواهید داشت که پیام شما در کوتاهترین زمان ممکن و به موقع به دست مخاطبان شما می رسد....
-
وب سرویس سامانه پیامک صوتی
پنجشنبه 30 اردیبهشت 1395 09:51
وب سرویس سامانه پیامک صوتی این امکان را به شما میدهد وبسایت یا نرمافزار خود را با استفاده از کدنویسی به سامانه پیامک صوتی سیمرغ متصل کنید ویک ارتباط هوشمند و دوطرفه با کاربران وبسایت یا نرمافزار خود برقرار کنید و از این طریق به مدیریت پیام های ارسالی و دریافتی و تحلیل پیامکهای قبلی بپردازید. گروه شرکتهای سیمرغ...
-
وب سرویس سامانه پیام کوتاه
چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 09:39
وب سرویس سامانه پیام کوتاه این امکان را به شما میدهد وبسایت یا نرمافزار خود را با استفاده از کدنویسی به سامانه پیامکی سیمرغ متصل کنید ویک ارتباط هوشمند و دوطرفه با کاربران وبسایت یا نرمافزار خود برقرار کنید و از این طریق به مدیریت پیام های ارسالی و دریافتی و تحلیل پیامکهای قبلی بپردازید. گروه شرکتهای سیمرغ این...
-
بیشترین درامد بازاریابی با ارسال پیام انبوه
سهشنبه 28 اردیبهشت 1395 10:01
باوجود شبکات اجتماعی برای داشتن بازاریابی موفق به کمک پیام کوتاه می توانید به این نتیجه برسید که چه مواردی باعث جذب مخاطبان شما به استراتژی بازاریابی می شود. هر فردی برای خود پلتفورمی را در نظر دارد برخی هم از چند پلتفورم استفاده می کنند. به طور کل اگر ارتباطات خود را قوی کنند احتمال اینکه مخاطبان بیشتری جذب کنند بالا...
-
طراحی سایت حرفه ای
دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 10:13
با افزایش روزافزون کاربرد اینترنت در دنیای امروز نیاز به داشتن یک وب سایت برای اکثر مراکز تجاری و یا اشخاص جهت معرفی بیشتر و بهتر فعالیت ها و توانایی ها بیش از پیش احساس میشود . اینترنت به سرعت در حال پیشرفت است و هر روز عده زیادی به این شبکه جهانی می پیوندند. اینترنت این امکان را به مشتریان شما می دهد که به سرعت پی...
-
نمایندگی سیمرغ اس ام اس در کهکلویه و بویر احمد
یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 10:26
نماینده سیمرغ اس ام اس میتواند از سامانه پیامکی مدیریتی با نام تجاری و یک دامنه اختصاصی ( مثلا www.Yoursite.com ) استفاده نموده و اقدام به فروش و بازاریابی نماید ، در این شرایط هیچ نامی از شرکت سیمرغ اس ام اس برده نشده و نماینده می تواند به راحتی با نام و برند خود فعالیت نمایند . سیمرغ اس ام اس بدلیل بانک شماره کل...
-
خطاهای ارسال پیام کوتاه
پنجشنبه 23 اردیبهشت 1395 10:00
ارسال پیام تبلیغاتی بدون خط اختصاصی هر شخصی در هر زمینه شغلی باید یک سامانه پیامکی با شماره اختصاصی داشته باشد تا بتواند پیام های پاسخ را ازمشتریان دریافت کند. هرقدر این نام و شماره اختصاصی کوتاه تر و رند تر باشد بهتر به یاد می ماند خصوصا زمانیکه نیاز دارید پیامکی را از طرف مشتری دریاف نمایید. داشتن یک پنل پیامکی به...
-
پیشگیری از داشتن کمپین پیامکی کسل کننده
چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 09:50
افراد زمانی عضو کمپین های پیامکی می شوند که پیام های دریافتی از کمپین ، برایشان جالب باشد. باید توجه داشته باشید که آنها شماره خود را در اختیار شما گذاشته اند و از شما انتظار احساس ویژه دارند و و تمایل به دریافت پیامک های مناسب و در زمان مناسب را دارند. در عین حال دوست ندارند در معرض بمباران اساماس های شما قرار...
-
استفاده از پیام کوتاه در ایران
سهشنبه 21 اردیبهشت 1395 10:03
استفاده از خدمات پیام کوتاه در ایران برای نخستین بار در سال ۱۳۸۱ مورد بهرهبرداری قرار گرفت . از این سال به بعد استفاده از پیام کوتاه بهتدریج در بین کاربران ایرانی تلفن همراه فراگیر شد. در سال ۱۳۸۵، ۸ میلیارد پیام کوتاه در ایران مبادله شد. در این سال روزانه ۲۰ میلیون پیام کوتاه توسط کاربران تلفن همراه رد و بدل...
-
راهکار پیامکی برای روابط عمومی سازمان
دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 10:30
امروزه در سازمان ها یک اصل مهم وجود دارد و آن درک متقابل برای ایجاد رابطه بهتر با اعضای داخلی و خارجی سازمان می باشد این فرآیند که برای رسیدن به اهداف سازمانی نیز حائز اهمیت می باشد را روابط عمومی می کویند. با استفاده از تکنولوژی های روز ارتباطی روابط عمومی دورن سازمانی و برون سازمانی بخوبی مدیریت می شود و تصمیم گیری...
-
امکانات مازاد سامانه پیامکی سیمرغ
یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 10:21
با توجه به مطالب قبل که راجع به سامانه پیامکی سیمرغ گفته شد امکانات دیگری در سامانه گنجانده شده است که در زیر آمده است و با کلیلک بر روی هرکدام به نحوه ارسال هرکدام دسترسی پیدا خواهید کرد: منشی پیامک : ارسال خودکار پاسخ مشخص شده به سوالات از قبل تعیین شده مخاطبین نظرسنجی و مسابقه : امکان سنجیدن نظرات و برگزاری مسابقه...
-
افزایش کاربران با پیام کوتاه
شنبه 18 اردیبهشت 1395 09:50
هرکسی که در کسب و کاری مشغول است برای رسیدن به مشتریان جدید و برقراری رابطه ی دوستانه با آنها به راههای مختلفی دست می زنند. اگر شما هم به دنبال رسیدن به این اهداف هستید استفاده از سامانه پیامکی را به شما توصیه می کنیم؛ جذب کاربران جدید – تمام کسب و کارها برای رشد به مشتریان جدید نیاز دارد تا بتواند شرکت خود را توسعه...
-
پیام مناسبتی- مبعث حضرت محمد (ص)
چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 10:00
حضرت محمد مصطفی در روز (۲۷ رجب) سال ۴۰ عام الفیل، همزمان با سال ۱۳ پیش از هجرت پیامبر اسلام، در غار حرا، توسط (جبرئیل) و از سوی خدا به پیامبری نایل آمد و مأمور شد که چندخداپرستی و بتپرستی را از زمین بردارد و خداپرستی را رواج دهد و پیام وحی را به مردم برساند . ......................................... گل، بوی بهشت را...
-
نمایندگی سیمرغ اس ام اس در اردبیل
سهشنبه 14 اردیبهشت 1395 10:07
نماینده سیمرغ اس ام اس میتواند از سامانه پیامکی مدیریتی با نام تجاری و یک دامنه اختصاصی ( مثلا www.Yoursite.com ) استفاده نموده و اقدام به فروش و بازاریابی نماید ، در این شرایط هیچ نامی از شرکت سیمرغ اس ام اس برده نشده و نماینده می تواند به راحتی با نام و برند خود فعالیت نمایند . سیمرغ اس ام اس بدلیل بانک شماره کل...
-
پیام مناسبتی- شهادت امام موسی کاظم (ع)
دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 09:54
فردا که هر کسی به شفیعی برد پناه، چشم تمام خلق به موسی بن جعفر است ................................................... تاکه ما همسفر عشق به افلاک شویم / بارالها!مددی کن که همه پاک شویم دست تقدیر چنان کن که پس از دادن جان / درجوارحرم عشق همه خاک شویم شهادت امام موسی کاظم (ع) تسلیت...
-
تکنیک های جذب مشتری
یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 10:12
به کمک پنل پیامکی می توان به روشهای مختلف به جذب مشتری پرداخت و با ارسال جدیدترین اطلاعات و گزارشات و تخفیفات خود و همچنین همراهی مشتریان با فرستادن پیام تبریک و تسلیت بطور مداوم آنها را باخود داشته باشید. در زیر به برخی تکنیک ها اشاره شده است: هنگام صدور فاکتور برای مشتری شماره تلفن همراه وی را ثبت کنید تا فرآیند...
-
12 اردیبهشت شهادت استاد مطهری، روز معلم
شنبه 11 اردیبهشت 1395 10:22
تا خدا بوده و هست ، معلم بوده و هست و هر روز ، روز معلم هست . معلمی هنر است ، عشقی است آسمانی . . . ....................................... با آمدنت، هیچ تخته سیاهی، دیگر سیاه نبود ... وقتی نور در دست می گرفتی و روشنایی دانش را منتشر میکردی . خود را سوختی و ما را ساختی. از لوح کلاس تا لوح وجود، روسپیدی مان را از تو...
-
شوخ طبعی در بازاریابی پیامکی
چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 10:14
از راه هایی که به جذب مشتری کمک می کند می توان به شوخ طبعی در بازاریابی پیامکی اشاره کرد. پیامک با محتوای شوخی می تواند خشکی میان بازاریابان و مشتری را بشکند که روشی موثر برای برقراری ارتباط با مخاطب است. شما هم می توانید برای تجارت خود از نکاتی که در اینجا آمده است استفاده کنید؛ شوخی های شما باید سالم باشند. اگر از...
-
استفاده نادرست از بازاریابی پیامکی
سهشنبه 7 اردیبهشت 1395 10:34
اگر تاکنون با سامانه پیامکی کار نکرده باشید احتمال استفاده نادرست در این کار وجود دارد. تمامی افرادی که از سامانه پیامکی استفاده می کنند بی شک حداقل یک بار مرتکب اشتباه شده اند اما می توان بلافاصله جلوی آنرا گرفت و تصحیح کرد. ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا به شما نحوه ی استفاده درست از بازاریابی پیامکی را آموزش...
-
اهمیت زمان بندی کمپین پیامکی
دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 13:46
قطعا برای شما هم سوال شده است که بهترین زمان برای ارسال پیامک برای نتیجه بهتر چه موقعی است؟ بدین منظور چند نکته برای این امر به شما توصیه میکنیم؛ • خود را جای آنها بگذارید - بهترین زمان را برای مشتریان خود در نظر بگیرید. به پیامک های بازاریابی که بعد از ساعت ۸ شب به شما ارسال می شود چگونه عکس العمل نشان می دهید،...
-
راهکار های پیامکی برای مشاورین املاک
یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 10:32
بسیاری از افراد از سامانه پیامکی به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده می کنند، اما بدانید که می توانید با استفاده از سامانه پیامک با مخاطبان خود در ارتباط باشید . برخی موارد استفاده از سامانه پیامکی برای مشاورین املاک به شرح زیر میباشد : جذب مشتری با استفاده از بانک اطلاعات املاک جذب مشتری با استفاده از سایت اختصاصی جذب...
-
نمایندگی سیمرغ اس ام اس در سیستان و بلوچستان
شنبه 4 اردیبهشت 1395 09:59
نماینده سیمرغ اس ام اس میتواند از سامانه پیامکی مدیریتی با نام تجاری و یک دامنه اختصاصی ( مثلا www.Yoursite.com ) استفاده نموده و اقدام به فروش و بازاریابی نماید ، در این شرایط هیچ نامی از شرکت سیمرغ اس ام اس برده نشده و نماینده می تواند به راحتی با نام و برند خود فعالیت نمایند . سیمرغ اس ام اس بدلیل بانک شماره کل...
-
نکات مشتری مداری
چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 15:47
اگر یک سازمان خواستار رسیدن به موفقیت باشد و تمایل به غصب سهم عمده ای از بازارها داشته باشد، حتماً مشتری مداری را سرلوحه همه امور خود قرار خواهد داد. در اینجا به مواردی از نکات مشتری مداری می پردازیم : پیش داوری و قضاوت ندانسته درست نیست . اول، کار مشتری را راه بیاندازید . بیش از حد بر مشتریان و ارباب رجوع ریاست نکنید...
-
کنسرت بزرگ شهرام شکوهی برای اولین بار در گرگان
سهشنبه 31 فروردین 1395 10:24
بار دیگر گروه شرکت های سیمرغ حامی ویژه فعالیت های فرهنگی در گرگان شد. گروه سیمرغ با ارسال پیام کوتاه ، پیام صوتی ، طراحی و چاپ استند های تبلیغاتی، این کنسرت با شکوه را به اطلاع مردم هنردوست استان گلستان می رساند. پنجشنبه دوم اردیبهشت در دو سانس 18 و 20 مکان برگزاری: تالار فخرالدین اسعد گرگانی خرید بلیط:...
-
برقراری ارتباط با مشتریان و ارباب رجوع
دوشنبه 30 فروردین 1395 09:59
درصورت تمایل به برقراری ارتباط با مشتریان و ارباب رجوع و حفظ و جذب فعالیت خود موارد ذیر را در نظر داشته باشید : قدم اول : شناسایی نیازهای خود برای اینکار انرژی داشته باشید و آن را حفظ کنید . نتیجهگیری و پیگیری . قدم دوم : شناسائی نیازهای مشتریان نیازهای پایه را شناسائی کنید . به زمانبندیها دقت کنید . یک قدم از...
-
ارائه پشتیبانی مشتریان
یکشنبه 29 فروردین 1395 10:05
خواسته ی هر کارشناس پشتیبانی ارائه بهترین پشتیبانی و خدمات مناسب و درنهایت رضایتمندی مشتری است. پشتیبان مشتری بودن درواقع یک مبارزه است. بدون بردن مبارزات کوچک نمیتوانید کل جنگ را برد. باید کارهایی انجام دهید تا مشتری در درازمدت از خدمات شما لذت ببرد ومطمئن شوید که مشتریان دغدغه ندارند و ناامید نشدهاند که این خود...
-
Points of smsmarketing
شنبه 28 فروردین 1395 10:36
همه کسانیکه از بازاریابی و تبلیغ پیامکی استفاده می کنندمی خواهند با توجه به هزینه و زمانی که برای انجام این کار صرف می کنند به نتیجه مطلوب برسند. در نیتجه باید تمامی اصول و قوانین ارسال پیامک را رعایت کنند. اصولی که در عین سادگی بسیار مهم و کلیدی هستند و رعایت آنها در این نوع بازاریابی و تبلیغ، تضمین کننده ی نتیجه ی...