7 اختراع جدید تکنولوژی در سال 2015 که زندگی را آسان تر می کند

امسال دانشمندان ابزارهای نوآورانه ای را به مردم هدیه کرده اند تا بتوانند کاوش کنند. این برنامه ها و ابزارهای مصنوعی فرا مدرن، زیبا و تکنیکی به روز شده اند تا عملکرد  کاملی داشته باشند.

1- روتر کی وای فای ( keewifi Router)

روتر keewifi یک وسیله قابل حمل است که برای فعالسازی به هیچ پسورد یا کدی نیاز ندارد. این وسیله سایز کوچک و قسمت های انعطاف پذیری دارد. کاربران نیاز ندارند که برای اجرای روتر هیچ پسورد یا کد پیچیده ای را به خاطر بسپارند. به جای آن، برای مسیریابی سریع تر این روتر را وارد دستگاه اصلی می کنند و جایگزین رابط وای فای معمولی می کنند. این یک روتر پویا و بادوام برای شماست. این را به لپتاپ یا گوشی های  هوشمند خود متصل کنید و برای دسترسی سریع از شبکه محلی از آن استفاده کنید.

2- ایگلوو (Egloo)

ایگلوو یک اتاق گرم کننده سازگار با محیط زیست است که دمای داخلی را افزایش می دهد. این یک دستگاه کوچک بیضی شکل قابل حمل است که با ظرفیت یک شمع کار می کند. ایگلوو مصرف برق را کاهش می دهد. گرچه این وسیله قادر نیست تکه های سخت یخی جلوی منزل شما را در فصل زمستان ذوب کند ولی زمانیکه می خواهید در اتاق کوچک خود مطالعه کنید این بهترین گرم کننده برای شماست. این وسیله را روی میز تحریر خود نگه دارید و برای ادامه مطالعات حتی در یک شب زمستانی به خودتان کمک کنید. وقتی شمع ها سوختند این وسیله برای افزایش راحتی هنوز گرما آزاد می کند. ایگلوو یک وسیله گرم کننده مینیاتوری با دوام است که محیط را آلوده نمیکند و برای سلامتی و بچه ها مضر نیست.

3- کنترل از راه دور چرخشی (Spin Remote)

کنترل از راه دور سخت خود را که برای شبکه های تلویزیون یا گوش دادن موسیقی استفاده می کنید را دور بندازید. در مقابل دانشمندان اخیرا دستگاه کنترل از راه دور سریع تر و شفاف تری اختراع کرده اند که هیچگونه دکمه ای ندارد. این یک وسیله کوچک است که روی محور خود می چرخد. هرکجا که شما نیاز دارید شبکه تلویزیون یا سیستم سرگرمی خود را عوض کنید، این وسیله از راه دور را بچرخانید. با این کنترل از راه دور غیر معمولی شما می توانید ابزارهای موسیقی، گرم کننده اتاق، گوشی های هوشمند و ست های تلویزیون پلاسمای خود را کنترل کنید. این کنترل چرخشی از راه دور فرا مدرن با هزینه کم و ویژگی های تعمیر و نگهداری آسان است.

4- کفی های کفش هوشمند

کفی های کفش هوشمند، کفشهای نوآوری برای سلامتی وتناسب اندام شما هستند. متناسب بمانید و رون منظم سلامتی خود را حفظ کنید. این کفی ها اطلاعات شما درباره روند ثابت سلامتیتان را به روز می کند. درباره هرگونه نقص یا مشکلی که در بدن شما وجود دارد یاد میگیرید. این کفش های دوندگی برای دونده های متفاوتی که برای تناسب فیزیکی خود بطور منظم راه می روند، می دوند و یا می پرند مناسب است.

5- تخم مرغ ذن (Zen Egg)

تخم مرغ ذن یک دستگاه براق فوق العاده برای سلامتی است. این یک وسیله خوب برای مقابله با استرس است که به مردم در کاهش اضطراب،فشار و ضربه های روانی کمک می کند. این دستگاه تخم مرغی شکل، از اجزای گیاهی متفاوتی برای پیام رسانی و تحریک پذیری بدن پر شده است. این وسیله فیزیکی برای تناسب اندام می تواند روی یک سطح محکم روی میز قرار بگیرد. برای افزایش مقاومت استرسی مناسب بدن و تسکین فوری ناراحتی های فیزیکی این وسیله باید روی کل بدن غلتانده شود . کسانی که مشغله های زیادی دارند از استرس رنج میبرند. آنها مجبورند برای آموزش های تناسب اندام به باشگاه های ورزشی یا هر مرکز سلامتی دیگری بروند. کسانیکه مجبورند در اداره حضور داشته باشند تا کار کنند باید مناسب باشند و با ذهنی آزاد کار کنند. این وسیله هوشمند خیلی امن تر و با حداقل خطر سلامتی است.

6- کوبی (COBI)

کوبی آخرین سیستم جهت یابی خیابان ها برای دوچرخه سواران است. این را روی دوچرحه خود برای جهت یابی نصب کنید. این وسیله آخرین اخبار درباره شرایط آب و هوایی محلی، موقعیت های مختلف پیش رو و لوازم روشنایی عقب را به شما می دهد. کوبی یکی از ابزارهای مصنوعی برای دوچرخه سواران ححرفه ای است که بوسیله آن می توانند اطلاعات کاملی درباره خیابانها،آب و هوا و لوازم جانبی روشنایی به دست بیاورند تا سفرهای مطمئنی داشته باشند. شما همچنین می توانید کوبی را روی تلفن هوشمند خود نصب کنید و قدرت تلفنتان را زیاد کنید.

7- واحد هوشمند (Smart Unit)

واحد هوشمند یک وسیله مانیتورینگ هوشمند است که می تواند غریبه های را که گرایش به دزدیدن پول و جواهرات داخل چمدان ها را دارند، ردیابی کند. این وسیله کوچک باید به گوشی شما متصل شود. وقتی شما سفر می کنید این وسیله را برای مراقبت درون چمدان خود قرار دهید . اگر چیزی اشتباه باشد این وسیله شما را آگاه میکند. واحد هوشمند بخاطر ویژگی های بی عیب و نقصش مشهور شده است. این وسیله بطور اتوماتیک هنگام اوج گرفتن اتوبوس هوایی خاموش و هنگام به زمین نشستن آن روشن می شود. این یک سیتم هشدار دهی سریع است.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربریو نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:

اخبار جدید تکنولوژی در تاریخ 1394/02/22، کم سن و سال ترین میلیاردرهای تکنولوژی

سیمرغ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.