دانستنی های بازاریابی در شبکه های اجتماعی


برای شروع بازاریابی اینترنتی از طریق شبکه های اجتماعی باید به چند نکته و اصول اساسی توجه کنید. این نکات برای ایجاد ارتباطات در سایت های رسانه اجتماعی مانند تویتر، فیس بوک و همچنین خدمات اجتماعی می باشد.

موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی در گرو ارتباطات مستمرو منظم می باشد. ایجاد طرفداران وفادار زمان زیادی نیاز است. مواردی که در زیر آمده است کمک می کند تا بازاریابی شبکه های اجتماعی به درستی صورت گیرد و بتوانید کسب و کار اینترنتی خود را با سرعت بیشتری گسترش ببخشید.

پیش از تصمیم گیری برای فرستادن درخواست دوستی درمورد سوابق کاری و ارتباط  آنها با کسب و کار خود تحقیق کنید و چگونگی پاسخگویی و حسی که با ادبیات آنها منتقل می شود وهمچنین مقرراتی که افراد هنگام تعامل و ارتباط با یکدیگر رعایت می کنند را دریابید.

برای اینکه افراد علاقه مند به ایجاد رابطه با شما باشند سعی کنید تعداد دوستان خود را به طور طبیعی تر افزایش دهید.

داشتن دوستان کمی که بتوانید برای انها زمان بگذارید و آنها تبدیل به مشتریان وفادار خود کنید بهتر است از داشتن دوستان زیاد در لیست خود که هیچ فایده ای برای شما ندارند و فقط لیست شما را پر کرده اند.

از بهترین روشهایی که شما میتوانید دوستان وفادار داشته باشید این است که خود را نسبت به فعالیتهای آنها علاقه مند نشان دهید در این صورت است که می توانید شبکه و کسب و کار اینترنتی خود را به سرعت گسترش دهید. به عبارت دیگر پیگیر فعالیت دوستان خود باشید تا آنها هم پیگیر شما شوند پس هم کامنت بگذارید و نظر خود را انتقال بدید ودرصورت دریافت نظر وکامنت، حتما بدان پاسخ دهید؛ پاسخ به تمام افراد قطعا کار بسیار مشکلی است اما باید در ابتدای امر با عملی خاص، حس فوق العاده ویژه ای در افراد ایجاد کنید.

با اشتراک گذاری مطالب افراد دیگر، اعتماد و علاقه آنها افزایش می یابد. این نشان می دهد شما فقط فقط برای بالابردن آمار بازدید سایت تان در شبکه حضور پیدا نکرده اید. این کار به دوستان شما نشان می دهد زمانیکه مطلب با کیفیتی به اشتراک میگذارند، احتمال اینکه این مطلب توسط شما اشتراک گذاری شود، وجود خواهد داشت.

امروزه شبکه های اجتماعی بدلیل کم هزینه و کارایی بالای خود،  مکان مناسبی برای دیده شدن می باشد. قبل از شروع به بازاریابی در شبکه های اجتماعی، از کسانی که در این کار به موفقیت رسیده اند یاد بگیرید که از چه طریقی به این موفقیت رسیده اند. نحوه ی گسترش طرفداران و تعامل با مخاطبانشان را دریابید.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:

مدیریت ارتباط با مشتری CRMاستفاده از شبکات اجتماعی در بازاریابی اینترنتیروش های نوین تبلیغاتانتشار اتوماتیک پست سایت در شبکه های اجتماعی

مدیریت ارتباط با مشتری CRM


ذهنیت اشتباهی که برخی از کسب ‌وکارها دارند این است که گمان می‌کنند که با انجام یک معامله، دیگر نیازی به ارتباط با مشتریان ندارند، درحالیکه این مشتریان بهترین منبع درآمد برای فروش های آتی هستند.

عبارت مدیریت ارتباط با مشتری یا Customer Relationship Management  به تمام فرآیندها وکار‌هایی که برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتری استفاده می شود می گویند. هدف از CRM حفظ ارتباط با مشتری جهت بالابردن اثربخشی فعالیتها و درنتیجه بالارفتن درآمدهای سازمان می باشد.

 CRM بمنظور خلق راهبردی برای یکپارچگی اجزای سازمان، اطلاعات را در میان افراد به اشتراک می گذارد.

اجزای تشکیل دهنده CRM مشتری، روابط و مدیریت می باشد؛ روابط بمعنی پدیدار کردن مشتریان وفادار و پرسود بواسطه ارتباطی یاد گیرنده و مدیریت یعنی خلاقیت و هدایت یک فرایند مشتری مدار.

بدلیل تفاوت میان افراد، ایجاد ارتباط هم میان آنها قاعده و تکنیک خاصی ندارد، تکنیک های فروش برای همه افراد کاربرد ندارد بنابراین بایستی متدهای برقراری ارتباط را روی مفاهیم و قواعد ارتباط پایه گذاری کنیم.

در ابتدای امر باید یک برنامه ریزی مناسب داشته باشید و لیستی از اطلاعات ارتباطاتی خود تهیه کنید؛ یکی از روش های ثبت و نگهداری اطلاعات، نرم‌افزار اکسل است. به کمک اکسل می توانید تمام اطلاعات مربوط به مشتریان شامل تلفن، ایمیل، آدرس و... و اطلاعات سازمانی خود را یکجا جمع‌آوری کنید.

تصمیم بگیرید که میخواهید چه چیزی را بیان کنید، برای برقراری ارتباط با مشتری به دنبال دلیل نباشید فقط نگذارید فراموش شوید، زیرا رقیبان در کینند.

تماس‌ تلفنی بااینکه زمان بر است اما یکی از روش‌های مستقیم ارتباطی است که اکثرا مفید و موثر واقع می‌شود و همانند خبرنامه‌ها و ایمیل‌ها به راحتی نادیده گرفته نمی‌شوند. توصیه می شود برای مشتریانی که برای شما اهمیت بالایی دارند از ارتباط تلفنی استفاده کنید.

مشتریان رفتارهایی از شما انتظار دارند تا درهر لحظه اعتماد و رضایت خاطر داشته باشند و CRM به شما این امکان را می دهد تا با ارایه خدمات سریع تر و مطلوبتر به درآمد بیشتر با هزینه کمتر دست یابید.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشدسامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر،  کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، ارسال از روی نقشه، بانک مشاغل و... می باشد.

 

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:

تأثیر پیامک در ارتباط بیمار و پزشکنظرسنجی پیامکی سیمرغپیدا کردن بهترین مشتری از بین مشتریان با پیام کوتاهگامی نو از سیمرغ در ارتباطات



ارسال چند به چند سیمرغ اس ام اس

حتما تاکنون دیده اید که در برخی از پیامهای تبلیغاتی نام افراد ذکر شود.

بکار بردن نام در پیامهای ارسالی، خوانندگان پیام را کنجکاو می کند تا به فرستنده اعتماد کنند و پیام تبلیغاتی که با نام آنها برایشان ارسال شده را تا انتها بخوانند!

سیمرغ اس ام اس این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است فقط کافیست قبل از هرچیز شماره موبایل مشتریان خود را با نامشان جمع آوری کنید و در دفترچه تلفن پنل خود ثبت نمایید.

اگر فهرستی از مشتریان خود را در فایل اکسل ذخیره دارید می توانید آنرا در پنل پیامکی خود بارگذاری کنید فقط توجه به این نکته ضروریست که باید ترتیب ستون های اکسل با ستونهای دفترچه ی تلفن سامانه پیامکی سیمرغ هم خوانی داشته باشد(نمونه اکسل در پنی کاربری موجود است) برای توضیح بیشتر بدانید که در فایل اکسل:

اطلاعات باید در sheet 1 ذخیره شوند.

سامانه سطر اول را نمی خواند وفقط برای عناوین می باشد.

ستون اول نام، ستون دوم نام خانوادگی، ستون سوم تارخ تولد، خطاب، جنسیت وشماره موبایل باشد.

عناوین دفترچه تلفن قابل تغییر نمی باشند اما در صورت داشتن اطلاعاتی دیگر میتوانید موارد را جایگزین کنید.

برای ارسال پیام بدین صورت فقط به یک متن نیاز است برای مثال از حسن انتخاب شما متشکریم، و در ابتدای آن نام ویا نوع خطاب را انتخاب کنید متن نهایی به صورت زیر آماده ارسال است:

<خطاب> <نام خانوادگی> از حسن انتخاب شما متشکریم.

شخصی سازی پیامک به کاربران سامانه پیامکی این فرصت را فراهم می کند تا ارتباطی صمیمانه تر با مشتریان داشته باشد،  جذابیت پیامک را برای خواننده بیشتر میکند و باعث به خاطر سپردن شما توسط مشتریان می شود.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشدسامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر،  کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، ارسال از روی نقشه، بانک مشاغل و... می باشد.

 

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:

همه چیز درباره پیامک تبلیغاتینظرسنجی پیامکی سیمرغپاسخگوی خودکار پیامکی و منشی پیامکارسال خودکار پیام تبریک تولددسته بندی ارسال پیامکsms(شخصی سازی)

روش های نوین تبلیغات

در حال حاضر بسیاری ازما به دنبال روش های تبلیغاتی ساده و کم هزینه هستیم . مادراین قسمت  به چند نمونه از بهترین  روش های تبلیغاتی کم هزینه اشاره میکنیم که از طریق بازاریابی و به صورت اینترنتی صورت میگیرد و بازدهی فوق العاده بالایی دارد.

1.      بازاریابی ازطریق شبکه های اجتماعی

در عصر کنونی با پیشرفت  اینترنت  و رسانه های  اجتماعی  ارتباطی ، شبکه های اجتماعی بهترین مکان برای دیده شدن می باشد،درنتیجه  این بازاریابی  با توجه به بازخورد بالا ، و هزینه پایین ، کارایی بهتری  نسبت به روش سنتی دارد.

2.      بازاریابی مقاله ای

 تهیه مقالات و قراردادن آنها در سایت‌ها و مجلات الکترونیکی،وبلاگها یا وسایل دیگر ارتباطی  بازاریابی مقاله ای  نامیده میشود ،که جایگاه شما را در موتورهای جستجو بالا میبرد و خوانندگان را از تخصص شما آگاه میسازد.برای  جذب مشتریان به سایت خود ،آدرس لینک صفحه های فروش خود را در صفحات اطلاعات رایگان خود قرار دهید که خوانندگان بتوانند بر روی آن کلیک کنند و خرید خود را انجام دهند. اینگونه  مقالات تبدیل به درآمد می‌شوند.

3.      بازاریابی رابطه ای یا رابطه مند

در این نوع بازاریابی  برقراری رابطه  دوستانه  با مشتریان و ترغیب دیگران به این کار از طریق کاربرد مدیریت موثر ارتباط با مشتریاست.هدف بازاریابی رابطه ای رویکرد مناسب برای حفظ و نگهداری مشتریان  و رضایتمندی مشتری جهت ایجاد وفاداری او نسبت به شرکت می باشد.

4.       بازاریابی با ایمیل

ارسال  تبلیغات خود برای معرفی و ارئه محصولات  و خدمات شرکت  ازطریق  یک ایمیل گروهی به تعداد زیادی از کاربران و دعوت آنهاجهت  بازدید از وب سایت ، بازاریابی با ایمیل می باشد ، ارتباط با مشتری از طریق ایمیل بازاریابی مستقیمی برای معرفی محصول و یا خدمات به مردم است. دربازاریابی اینترنتی از طریق ایمیل باید اصولی را رعایت کرد که مهمترین آن رعایت احترام به مشتری است.

5.       بازاریابی تصویری

تاثیر و جذابیت آموزش تصویر یک امر بدیهی است . درحال حاضر شبکه هایی مانند آپارات و یوتیوب راه را برای این نوع آموزش باز کرده اند و کاربران زیادی برای آموزشهای تصویری به این شبکه ها رجوع می کنند. شما با ساخت ویدئوهای مرتبط با کار خود، ویا حتی آموش تصویری در زمینه کاری خود می توانید با افراد در تعامل باشید. 

6.      بازاریابی شبکه ای

 بازاریابی محصولات به صورت لایه لایه و چندسطحی را بازاریابی شبکه ای (Network Marketing ) یا مینامند. حالا اگر برای کاری که انجام می دهید(یعنی معرفی مشتری)، به شما حق واسطه گری (پورسانت) بدهند شما بازاریابی شبکه ای انجام داده اید.

این نوع بازاریابی  حقوق ثابت ندارد بلکه کمیسیون پرداخت می شود ، بنابراین محدودیتی برای نماینده فروش نیست. درآمدنمایندگان محدود به میزان فروش خودشان نیست بلکه از حجم فروش سایر نمایندگانی که خود آنها معرفی کرده اند درصد فروش دریافت می کنند.

7.      بازاریابی ویروسی

این روش تبلیغات  بدون پرداخت هیچ هزینه ای به صورت تبلیغات بین مردم صورت میگیرد.  در واقع این نوع بازاریابی، مانند ویروسخود را تکثیر می‌کند و مشتری منتشرکننده آن است.

رایج ترین  روش برای انجام این نوع بازاریابی شبکه جهانی اینترنت است که با افزایش تعداد کاربران اینترنت، اهمیت آن روز به روز افزایش بیشتری می‌یابد.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

01732229441

www.simorghsms.com

عناوین مرتبط

چگونه با گوگل پلاس بازاریابی اینترنتی کنیم؟،  پیدا کردن بهترین مشتری از بین مشتریان با پیام کوتاه ،گامی نو از سیمرغ در ارتباطات،  همه چیز درباره پیامک تبلیغاتی،پیامک انبوه یا ایمیل مارکتینگ ؟ ، اطلاعات جامع در مورد نمایندگی سامانه سیمرغ اس ام اس ، نمایندگی سیمرغ اس ام اس در گلستان ، چگونه با آپارات بازاریابی اینترنتی کنیم؟ 

خلاقیت و نوآوری

 دو عامل خلاقیت و نوآوری  وابستگی غیر قابل انکاری دارند، در این قسمت برای روشن شدن ذهن، آن ها را مجزا از هم تعریف میکنیم. خلاقیت، پیدایش و شکوفایی یک فکر و اندیشه نو است؛ در حالی که نوآوری عملی ساختن آن اندیشه و فکر است.

با پیشرفت علوم و تکنولوژی و وسیع دن دامنه اطلاعات، اجرای آموزشهای مهارتی در جامعه لازم است تا جامعه بتواند با پیشرفت تکنولوژی همراه باشد. هدف از آموزش خلاقیت، پرورش افراد خلاق است که با برقراری ارتباط با یکدیگر و ایجاد افکار نو به برطرف کردن مشکلات جامعه بپردازند. بارش مغزی از عوامل اصلی خلاقیت است اما نباید تنها به ان اکتفا کرد.

تفکر واگرا به معنی ادغام اطلاعات در دسترس و تفکر همگرا به معنی بازسازی اطلاعات دردسترس می باشد. بنابراین خلاقیت ارتباط تنگاتنگی با تصویرسازی ذهنی دارد.

درواقع خلاقیت به معنای پیدایش ایده و افکار جدید جهت بهتر انجام  شدن کارهاست.

 در این عصر که مدیران و رهبران سازمان‌ ها شاهد تغییرات در عرصه ارتباطات و تکتولوژی هستند، سازمان‌هایی که با استفاده بهینه از خلاقیت و انگیزه کارکنان به مقابله با شرایط می پردازند موفق هستند. نوآوری عاملی تعیین کننده برای سازمانها می باشد.

عامل مهم و اصلی در خلاقیت انگیزش درونی است و کارمندان خلاق با علاقه درونی خود به انجام کارهای خلاقانه می پردازند؛ هر چقدر افراد خلاقیتبیشتری داشته باشند، انگیزه کارکنان برای نوآوری در سازمان مربوطه افزایش می یابد.

خلاقیت یک امر اکتسابی است و برای بوجود آمدن خلاقیت در یک جامعه، باید برای تلاش جهت پیشرفت دیگری فرهنگ سازی شود. بدین صورت، با تاثیر مثبت افراد بروی یکدیگر پیشرفت جامعه هم ممکن می شود.

 بهترین کار برای پیدایش و شکوفایی و ترغیب افراد به نوآوری در سازمان این است که مدیران ومسئولان سازمان به افزایش خلاقیت در کارکنان خود طریق آموزش بپردازند.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد.

 سامانه پیام کوتاه سیمرغدارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

عناوین مرتبط:

تجارت موفق و کسب درآمد مطلوبپیامک صوتی، خدمت جدید سیمرغ اس ام اس,  راهکار جدید پیامکی برای سازمان هاموفقیت در بازاریابی پیامکی