دسترسی به آرشیو پیامک های ارسالی و دریافتی

در سامانه پیامکی سیمرغ تمام پیام های ارسالی و دریافتی آرشیو می شوند و کاربران با رجوع به قسمت گزارشات پیام-مدیریت ارسال و یا دریافتی می تواند به تمام پیامهایی که از زمان خرید سامانه دریافت و یا ارسال کرده اند را مشاهده نمایند.

قطعا سامانه های دیگر را امتحان کرده اید. سامانه های دیگر به دلیل حجم بالای دیتا در سیستم گزارش ارسالی و دریافتی، پیامها را بعد از مدتی از سامانه شما حذف می کنند و بصورت آرشیو نزد خود نگه می دارند و طی تماس ها پی در پی باید گزارش پیام ها را دریافت کنید.

همچنین می توانید از پیام های دریافتی و ارسالی خود خروجی تهیه کنید بدین صورت که:

در قسمت گزارشات پیام-مدیریت ارسال با کلیک بر روی علامت تعجب آبی رنگ پیام مورد نظر دریافت خروجی به صورت اکسل و پی دی اف به نمایش در می آید.

برای دریافت خروجی پیام های دریافتی فقط کافیست بر روی گزارشات پیام-دریافتی کلیک کنید تا گزینه دریافت خروجی به نمایش در آید.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

مدیریت ارسال سامانه پیامکی

تفاوت پیامک تبلیغاتی و پیامک خدماتی

گزارشات پیام ها

مدیریت پیام های ارسالی

ارسال پیام کوتاه فقط 105 ریال

سامانه پیامکی (SMSPanel) چیست؟

خطوط ارسال پیامک

انتخاب بهترین پنل پیامکی

قوانین ارسال پیامک

زمان ارسال پیامک تبلیغاتی

براساس آمارها و نظرسنجی ها بهترین زمان برای ارسال پیام تبلیغاتی از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 10:00 صبح الی 13:00 ظهر و ساعت 17:00 عصر الی 20:00 شب میباشد. اگر بخواهید پیامک تبلیغاتی شما توسط مخاطبان هدف دیده شود بهتر است زمان ارسال پیامک خود را از یک شنبه تا سه شنبه مشخص نمایید .

برخی پیام ها از این قاعده مستثنا هستند و زمان ارسال آنها با توجه به محتوای پیام مشخص می گردد برای مثال:

پیشنهادات وقت شام، یادآوری جلسات، اطلاع رسانی ها...

با سیستم زمانبندی سامانه پیامکی سیمرغ امکان زمانبندی پیامک خود را نوشته و زمان ارسال پیامک را انتخاب کنید تا مشتری بیشتری جذب کنید. ارسال پیامک در زمان مناسب همیشه مؤثر خواهد بود. تشخیص اینکه ارسال پیام در چه زمانی  انجام گیرد نکته بسیار مهمی است که با ارسال پیامک دربازه زمانی درست شما می توانید بازخورد خود را به صورت قابل توجهی افزایش دهید.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

اشتباهات افراد تازه کار در سامانه پیامکی

جذابیت پیامک از دیگر ابزارهای تبلیغاتی

اهمیت زمان بندی کمپین پیامکی

Points of smsmarketing

کنترل ارسال پیامک

مدیریت زمان در بازاریابی پیامکی

درصد خوانده شدن پیامک

نکات طلایی متن پیامک تبلیغاتی

اشتباهات افراد تازه کار در سامانه پیامکی

موفقیت شما موفقیت ماست. پس اگر به تازگی شروع به کارکردن با سامانه پیامکی کرده اید و با بازاریابی پیامکی آشنایی ندارید مطالب وبلاگ سایت را بخوانید تا بتوایند در ارسال پیامک به آنچه میخواهید و انتظار دارید برسید.

افراد تازه کار در برخی موارد اشتباهاتی را انجام می دهند که در اینجا به آنها اشاره می کنیم تا کاربران سیمرغ مرتکب نشوند؛

ارسال اس ام اس در ساعات نامناسب (غیر کاری) روز

این قانون مهم را سرلوحه کارتان قرار دهید: “هیچ وقت پیش از ۹ صبح و پس از ۹ شب برای مشتریان خود پیامک ارسال نکنید”. همچنین، سعی کنید یک روز مشخص را برای پیامک های مختلف خود انتخاب نمایید. علاوه بر اینها، بهتر است که به ساعات ارسال پیامک خود نیز دقت نمایید. همیشه در یک ساعت معین پیامک های خود را ارسال کنید. در این صورت مخاطب بعد از اندک مدتی ناخودآگاه منتظر دریافت پیام شما می ماند.

قرار ندادن تاریخ و ساعت انقضای مهلت در پیامک

حتما برای پیامک های خود تاریخ انقضا قرار دهید تا جلوه فوریت به خود بگیرد. آیا می خواهید کمی حرفه ای تر از این ویژگی استفاده نمایید؟ ابزارهای موجود در سامانه پیامکی سیمرغ به شما این امکان را می دهند که برای پیامک های خود تاریخ انقضا قرار دهید و دورۀ زمانی مشخصی را برای آن تعیین نمایید.

فراموش کردن دستورالعمل دریافت تخفیف و اعتبار

اس ام اس، بیشتر برای ارسال تخفیف و پیشنهادات ویژه استفاده می شود. پس باید محتوای پیامک شما شامل شیوه استفاده از تخفیفات و پیشنهادات باشد درغیر این صورت وقت و پول خود را هدر داده اید. برای مثال "پیامک را به مسئولان ما نشان دهید" "با ما تماس بگیرید" "کد درج شده در پیامک را برای ما ارسال کنید"

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

اشتباهات رایج در تبلیغات

بزرگترین اشتباهات بازاریابی اس ام اسی

استفاده نادرست از بازاریابی پیامکی

عدم بازخورد پیامک های تبلیغاتی

تصورات اشتباه درباره ی بازاریابی پیامکی

اشتباهات بزرگ در بازاریابی پیامکی

نبایدهای کمپین های تبلیغات پیامکی

نکات طلایی متن پیامک تبلیغاتی

به پیام های زیر توجه کنید:

1- خانه رویایی خود را با ما بسازید

2- نصب زیباترین کاغذهای دیواری

3- نصب انواع کاغذهای دیواری ایرانی و خارجی در ابعاد و قیمت‌های مختلف

به نظر شما کدام متن پیام تاثیر بیشتری بر ذهن خواننده می گذارد؟

 

باید در پیام ارسالی دونکته گنجانده شود:

۱-   ویژگی: مشخصات آن محصول می‌باشد، مانند کیفیت و یا زیبایی برای کاغذ دیواری

۲-   مزیت: منفعتی است که آن ویژگی به مشتری می‌رساند. مانند مجلل کردن و یا با شکوه شدن خانه توسط کاغذ دیواری

که در بین این دو بالغ بر 95% تاثیر گذاری براساس ارائه مزیت هاست. کالا یا خدمات شما چه مزایایی دارد. در متن پیامک‌های ارسالی به جای اینکه همیشه بر ویژگی‌ها و مشخصات محصول خود تمرکز کنید به بیان این مطلب بپردازید که محصول شما چه نیازی از مشتری را برطرف می‌کند.

با توجه به ازدیاد پیامک‌های ارسالی توسط مراکز مختلف باید سعی کنید با خلاقیت، پیام‌های مورد نظرتان را طوری تنظیم کنید که وجه تمایزی بین پیام‌های تبلیغاتی شما از سایر پیام‌های ارسالی توسط رقیب‌هایتان وجود داشته باشد.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

متن پیامکی آماده برای مشاغل

بهترین متن اس ام اس های تبلیغاتی

بهترین روش تبلیغات

8 نکته برای نوشتن متن عالی پیامک (sms)

طراحی متن پیامک تبلیغاتی

چرا به پیامک تبلیغاتی نیاز داریم

همه چیز درباره پیامک تبلیغاتی

چگونه یک برند موفق بسازیم؟

مراحل ساخت یک برند به 9 مرحله تقسیم میشود که در این مقاله به آنها اشاره شده است، اکنون به تفکیک کلی این مراحل و توضیح مختصری از ان می پردازیم؛

اهداف تجاری خود را تغریف کینم: برای پاسخ به پرسشها جهت تعیین روش و شناخت شخصیت برند و مخاطبان.

افراد مورد نظر خود را انتخاب کنید: انتخاب افراد مناسب برای جلوگیری از دودستگی و اختلاف در تیم.

استراتژی مورد نظرتان را گسترش دهید: تقسیم بندی اهداف به اهداف کوچکتر جهت دستیابی آسانتر

توانمندسازی کارمندان: آمادگی کارکان برای موفقیت و یا مواقع بحرانی، ایجاد حس اعتماد بنفس و اعتماد به یکدیگر

زمینه کاری خود را بشناسید و دوباره آنرا بیاموزید: دانش خود را به روز کنید تا از رقبا پیشی بگیرید.

ارزش خلق کنید: ایجاد یک محتوای اساسی و بنیادی (ایجاد جامعه ای با مخاطبان)

ارزش ایجاد شده را به اشتراک بگذارید: بهره مندی از نیروی انسانی با اشتراک گذاری نکته و نظرها.

زمینه رشد را فراهم کنید: موارد جانبی را فراموش نکنید؛ مشارکت، برگزاری مراسم وجلسات، احترام به ویژگی انسانی افراد و...

محاسبه وتحلیل کنید: اهداف و اتفاقات را بررسی وتحلیل نمایید و در صورت لزوم تغییرات ایجاد کنید.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

موفقیت کسب و کار با بازاریابی صحیح

موفقیت در رقابت های بازاریابی پیامکی

خلق پیامک موفق

بازاریابی پیامکی موفق

اشتباهات بزرگ در بازاریابی پیامکی

کسب و کار وبازاریابی پیامکی

نبایدهای کمپین های تبلیغات پیامکی

مدیریت و موفقیت در بازاریابی

موفقیت در بازاریابی پیامکی