پیامک انبوه یا ایمیل مارکتینگ ؟

قبل از انتخاب راه و روش تبلیغاتی با کسانی که در این امور تجربه خوب و حرفه ای دارند مشاوره داشته باشید. در چنین مشاوره هایی اصولا ارسال پیامک انبوه به شما پیشنهاد می شود که بسیار کاراتر و کم هزینه تر از سایر روش ها است.

مهم ترین دلیل برای چنین پیشنهادی استفاده ی حدود 95 درصدی مردم جهان از تلفن همراه است و این یعنی شما باارسال پیامک انبوه می توانید به حدود 95 درصد از مردم دسترسی داشته باشید این نشان می دهد جامعه آماری دربازاریابی پیامکی بیشتر از دیگر ابزارهای تبلیغاتی است. اغلب کسانی که از موبایل استفاده می کنند اینترنت همراه دارند و می توانند سریعا شما را از طریق سایت یا وبلاگتان دنبال کنند.

در ایمیل مارکتینگ پیامهای تبلیغاتی بعد از مدتی به صورت اسپم ها و هرزنامه ها، نشان داده می شوند و بسیاری از افراد ایمیل و آدرس تبلیغاتی را بلوک می کنند و دیگر پیام به دست مخاطب نمی رسد. این در صورتیست که برای پیام های تبلیغاتی چنین مشکلی وجود ندارد ولی نباید انکار کرد که ایمیل مارکتینگ محتوا بیشتر وکاملتری نسبت به پیامک های تبلیغاتی به مشتریان ارائه میدهد.

در آمار انجام شده، حدود 97% مخاطبین تلفن همراه، پیامهای تبلیغاتی را می خوانند اما در ایمیل مارکتینگ این میزان بطور قابل توجهی کاهش یافته که این برای استفاده از ایمیل بعنوان تبلیغات آمار خوبی نیست. امار بالای مشاهدات پیامهای تبلیغاتی در مقابل مشاهدات ایمیل، موجب روی اوردن بیشتر افراد به ارسال  پیامک تیلیغاتی شده است.
 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

عناوین مرتبط:

کاربردهای پیام کوتاه (sms) در مشاغلتبلیغات کاندیدادلیل برای استفاده از بازاریابی پیامکی برای کسب و کار کوچک خود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.