کسب و کار وبازاریابی پیامکی

با پیشرفت تکنولوژی و فضای حاکم بر بازاریابی دیجیتال هزاران راه برای رسیدن به موفقیت فراهم شده است. راهکارها بر اساس نوع مخاطبان و مشتریانمی توانند بسیار تاثیرگذار باشند. لذا قبل از آنکه روش تبلیغات خود را مشخص کنید نوع مشتریان خود را تعیین کرده و بدین وسیله نسبت به سلیقه آن ها آگاه شوید.

در زمان ارسال پیام تبلیغاتی برای مشتریان خود سعی کنید متنی مناسب منطبق با سلیقه آن ها را ارسال کنید تا برای مشتریان شما ثابت شود برای آن ها احترام قائل هستید و به وقتشان احترام می گذارید. لذا قبل از اینکه مشتریان خود را بشناسید و آن ها را به عضویت در خبرنامه پیامکی خود دعوت کنید بهتر است از خود دو سوال را بپرسید:

اولین سوال اینکه آیا اکثر مشتریان شما دارای تلفن همراه هستند یا خیر.

مطمئنا پاسخ این سوال برای رسیدن به موفقیت در بازاریابی پیامکی بسیار مهم است. زیرا اگر بیشتر مشتریان شما از سامانه پیامکی استفاده نمی کنند پس بهتر است برای راه اندازی خبرنامه پیامکی خود زحمتی نکشید.

دومین سوالی که مطرح می شود این است که آیا می توانم برای مدت طولانی به مشتریان خود پیشنهاد ارزشمند بدهم؟

چنانچه مشتریان شما برای دریافت تخفیف ها و پیشنهادهای ویژه شماره تلفن شخصی خود را در اختیار شما قرار می دهند در مطمئنا از شما انتظار دارند که در ازای آن از شما پیام هایی شامل تخفیف های ویژه و یا جوایزی را دریافت کنند. لذا سعی کنید در هر دوره به طور مثال فصل های مختلف همواره با ایجاد پیشنهاداتی ارزشمند مشتریان خود را راضی نگه دارید.

 

عناوین مرتبط

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.