عدم دریافت تبلیغات تلگرام



اگر فکر میکنید پیامک های شما توسط مشتریان نادیده گرفته می شود جای نگرانی ندارد. مواردی را که در این مقاله به شما پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید و دقت داشته باشید که این اشتباهات را مرتکب نشوید.

نیازهای مشتری با پیامک های شما هم خوانی ندارند

این فرض را همیشه در ذهن داشته باشید که شاید پیامک ها و پیشنهادهای شما به علایق و نیاز های برخی از مشتریانتان در ارتباط نیستند. به این ترتیب پس از چند بار ارسال پیامک به ایشان، آنها تصمیم می گیرند که دیگر پیامک های شما را مطالعه نکنند و در نهایت نیز عضویت خود در خبرنامه پیامکی شما را لغو می کنند.

ارسال پیامک های زیاد برای مشتریان خود

حتی اگر شما به همان میزان پیامکی که وعده داده بودید، اس ام اس ارسال نمایید ممکن است تعداد پیامک هایتان مناسب شرایط و نیازهای برخی از مشتریانتان نباشد. فرض کنید شما به مشتریان خود وعده داده اید که در ماه ۶ پیامک به آنها ارسال می کنید، اما ممکن است ۶ پیامک برای برخی از مشتریان زیاد باشد و موجب آزرده خاطری آنها شود. برای برقرار کردن تعادل بین مشتریان خود بهتر است این رقم را به ۵ کاهش دهید. همچنین، هیچ وقت بدون هدف پیامک ارسال نکنید. همیشه هدف از ارسال پیامک را برای خود و مشتریانتان شفاف سازی کنید.

عدم صلاحیت کافی اعضای خبرنامه پیامکی شما

این احتمال وجود دارد که پیشنهاد ها و پیامک های شما بسیار فوق العاده باشند اما شما این اس ام اس ها را برای افراد مناسب ارسال نمی کنید. در بازاریابی پیامکی باید بیشتر به کیفیت اهمیت دهید تا کمیت. اگر شما برای ۱۰۰۰ نفر پیامک تبلیغاتی ارسال می کنید و تنها ۱% از آنها به پیامک های شما اهمیت می دهند، تجارت شما با مشکل روبرو خواهد شد. بهتر است که افرادی که به تجارت و فعالیت شما علاقه دارند را به فهرست خبرنامۀ پیامکی خود دعوت کنید.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:

اهداف بازاریابی پیامکی

نتیجه بهینه بازاریابی پیامکی

گسترش اعضای خبرنامه پیامکی

موفقیت در بازاریابی پیامکی

تعیین اهدافی که با بازاریابی پیامکی به آن خواهیم رسید

خواسته مشتریان در خبرنامه پیامکی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.