پیام کوتاه، مهمترین رسانه ارتباطی

اگر نمودار استفاده از پیام کوتاه را بررسی کنید خواهید دید این ابزار ارتباطی با بیش از 30 سال فعالیت در عرصه تکنولوژی، نه تنها محبوبیت خود را از دست نداده است بلکه روز به روز بر کاربران آن افزوده می شود.

از دلایل عمده بقای پیامک در دنیای ارتباطات، امکان ارسال و مشاهده پیامهای دریافتی به صورت همیشگی در تمامی تلفنهای همراه می باشد. و نیاز به نصب برنامه جانبی بر روی تلفن همراه دریافت کننده نمی باشد. همین امر موجب می شود که اشخاصی که از تلفنهای همراه با سیستم عاملهای قدیمی استفاده می نمایند، نتوانند از سرویسهای ارائه شده استفاده نمایند و ترجیح به استفاده از بستر همیشه در دسترس پیامک برای برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان خود استفاده نمایند.

از دلایل دیگر عدم امکان فراموشی پیامک و زنده ماندن آن، استفاده غیرمستقیم از این تکنولوژی در ساختار و بدنه فعالیتهای روزانه شرکتها و فعالیتهای اقتصادی یا اجتماعی است. به عنوان مثال برای فعالسازی حسابهای کاربری در سایتهای مختلف، اعلام مانده حساب و تراکنشهای مالی حساب بانکی از طرف بانک، برگزاری مسابقه و انجام نظرسنجی های مختلف از جمله مواردی است که به صورت روزانه استفاده می شود.

پنل پیامک

ارزان بودن استفاده از پیام کوتاه، سرعت بالا، همیشه در دسترس بودن و پیش فرض بودن آن به عنوان راه ارتباطی از عمده دلایل حفظ محبوبیت این رسانه ارتباطی است.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

عناوین مرتبط:

یادآوری قرار ملاقات با SMS

نگاه کلی به بازاریابی پیامکی

وب سرویس سامانه پیام کوتاه

برقراری ارتباط با مشتریان و ارباب رجوع

مزایای تبلیغات با پیامک

کاربرد سامانه پیامکی در ارتباطات داخلی

گامی نو از سیمرغ در ارتباطات

پیدا کردن بهترین مشتری از بین مشتریان با پیام کوتاه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.