راهکار پیامکی برای ناشران

طبق امار بازاریابی پیامکی و وابستگی روزافزون افراد به تلفن همراه، تمامی کسب وکار ها برای گسترش فعالیت خود به این ابزار روی آورده اند. در اینجا به راهکارهایی جهت استفاده ناشران از پیامک اشاره میکنیم تا براحتی بتوانند با خوانندگان خود در ارتباط باشند:

1-  یکی از مواردی که می تواند در زمینه استفاده از پیامک در کسب و کار ناشران مورد استفاده قرار بگیرد اشتراک گذاری محتوای مورد نظر شما می باشد. در این روش می توان جهت افزایش تعداد بازیدکنندگان از وب سایت شما و آگاهی از انتشارات شما محتوایی مرتبط با این موضوع به کمک پیامک برای گروه مخاطبین خود ارسال کنید.

2- حتی می توانید با استفاده از نظرسنجی های گوناگون مخاطبین خود را به دسته های مختلف تقسیم کنید تا بدینوسیله برای مخاطبین خود محتوایی مطابق سلیقه آن ها ارسال کنید.

3- یکی دیگر از راهکار ها ارائه پیشنهادهای ویژه به پذیرندگان می باشد. در این روش می توانید برای مخاطبین خود پیشنهادهای ویژه پیامکی ارسال کنید. این کار می تواند شما را در جذب و نگهداری مشتریان شما یاری کند.

4- حتی می توانید برای مخاطبین خود مسابقه ی پیامکی ترتیب دهید تا بدینوسیله با اهدای جوایز به مخاطبین خود میزان رضایت آن ها را بالاتر ببرید.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

راهکار پیامکی برای ISP ها

راهکارهای پیامکی برای دانشگاه ها

راهکار پیامکی برای بنگاه ماشین

راهکار پیامکی برای روابط عمومی سازمان

راهکارهای جدید و متنوع پیامکی برای آتلیه عکاسی

راهکار جدید پیامکی برای سازمان ها

راهکار پیامکی جدید 94 برای فروشگاه های لباس

راهکارهای پیامکی برای دوزندگی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.