ارسال هدفمند پیام کوتاه

برای یک تبلیغات موثر و پربازده باید بصورت کاملا هدفمند عمل کرد تا بتوانید با کمترین هزینه اطلاعات و آگهی تبلیغاتی خود را به افرادی که مدنظرتان است برسانید. ارسال های انبوه فعلی براساس کدپستی و یا محدوده بانک های شماره ها احتمال و درصد خطای بالاتری نسبت به متد جدید ارسال های تبلیغاتی دارد. با متد جدیدی که در سامانه ایجاد شده شما در هر نقطه ای از ایران اسلامی حضور دارید و مشتریان خاص خود را خواهید داشت. هوشیار باشد و در سریع ترین زمان ممکن گوی سبقت را از رقبای ضعیف خود بربایید..

در این روش جدید شما میتوانید پیامک های خود را به محدوده سنی خاص و یا جنس مشخص محدود کنید . حتی درخواست پیامک انبوه شما میتواند ترکیبی از این دو شرط را داشته باشد و در محدوده جغرافیایی خاصی ارسال شود.

شما به عنوان یک فروشنده و مدیرعامل یک شرکت خدماتی و یا یک بیزینس من آزاد میتوانید در هر بازه ای از مخاطبین و دارندگان تلفن همراه و خدمات و محصولات خود را عرضه کنید .

به عنوان مثال: شما به عنوان ارایه کننده خدمات آرایشی بهداشتی محصولاتی دارید که در هر بازه سنی و به هر جنسیتی امکان عرضه را دارند . اما مسلما ارایه محصولات مردانه به آقایانی که در بازه سنی  استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی باشند , احتمال خرید آنها از شما را بسیار افزایش میدهد.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

چگونه بازاریابی پیامکی را شروع کنیم؟

اس ام اس های تبلیغاتی چیست؟

مدیریت ارسال سامانه پیامکی

ارسال بالک_ ارسال انبوه

بانک مشاغل استان گلستان

تفاوت پیامک تبلیغاتی و پیامک خدماتی

ارسال رده سنی درسامانه پیامکی

تعیین محدوده سنی و جنسیت مخاطبان

پیام مناسبتی-17 مرداد روز خبرنگار

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند./ ۱۷ مرداد روز فرهیختگانی چون شماست...

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- 

نوشته هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی است که نمی توانند بگویند و فریادشان بی صداست. روز خبرنگار مبارک.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

 اقتضای جان چو ای دل آگهی است/ هرکه آگه تر بود جانش قوی است.

روز خبرنگار مبارک

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

قلم زدنت، قدم زدن در سرزمین زیبای آرمان هاست و پرگشودن تا قاف. یادمان باشد برای رسییدن به قاف حقیقت آرمان ها باید سیمرغ شویم تا پرگشودنمان ، رسیدن باشد. هم قلم روزت مبارک

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

خبرنگاری شغل، حرفه، هنر و عشق است، هنری و عشقی که خبرنگار باید با جان و دل عاشق آن باشد تا بتواند در این زمینه موفق باشد. روزت مبارک

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

چون ققنوس می سوزی و دوباره توتم به دست به زندگی برمی گردی تا بدانند نامیرایی! روزت فرخنده و قلمت پاینده.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

نویسنده توانا، 17 مرداد روز فرهیختگانی چون شماست.
این روز بر شما مبارک...

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

بچه‌ها روزتون مبارک. قلمتون پرجوهر، صفحاتتون پرخبر، دفتر تلفنتون پرورق.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

آگاهی می‌دهی و امید، روزت فرخنده و قلمت پاینده.


سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms


عناوین مرتبط:

پیام مناسبتی – پیام تبریک عید سعید فطر

14 اسفند روز احسان و نیکوکاری

پیامک-اس ام اس میلاد امام رضا (ع)

پیامک-اس ام اس بزرگداشت ابوعلی سینا ، روز پزشک

پیامک شب های قدر

اس ام اس عید قربان

پیامک-اس ام اس عید سعید قربان

جشنواره سیمرغ ویژه کاربران

هدیه شرکت سیمرغ به کاربران فعال بمناسبت ولادت امام رضا (ع) "بدون قرعه کشی"

گروه شرکت های سیمرغ باز هم فرصتی یافت تا بتواند از کاربران خود قدردانی کند به همین منظور بمناسبت ولادت امام رضا (ع) تا 25 مرداد به کاربران که یک میلیون تومان پنل پیامکی خود را شارژ کنند، یک کارت هدیه 500 هزار ریالی از ما هدیه می دهد.

در این جشنواره هیچ قرعه کشی صورت نمیگیرید و تمامی کاربران ذکر شده برنده ی ما هستند.


سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms


عناوین مرتبط:

نمایندگی های سیمرغ اس ام اس در ایران

بانک مشاغل استان گلستان

چرا سامانه پیامکی سیمرغ ؟

امکانات مازاد سامانه پیامکی سیمرغ

شرکت سیمرغ نماینده شرکت آسان پرداخت

بانک مشاغل کشور به تفکیک استان

خدمات نوین که سیمرغ اس ام اس ارائه میدهد

برخی از مشتریان سیمرغ اس ام اس

بررسی آمار کمپین تبلیغاتی

باتوجه به وابستگی دنیای امروز به تکنولوژی و موبایل بهترین ابزار برای ترویج و تبلیغ، بازاریابی با پیام کوتاه است. بسیاری از شرکت های بزرگ همچنان از طریق پیامک با مشتریان و بازار هدف خود ارتباط برقرار می کنند. استفاده از پیامک در عین سادگی بسیار تاثیرگذار و از همه مهمتر مقرون به صرفه است.

بعد از تهیه و راه اندازی پنل پیامکی باید نتایج و آمارها را بررسی نمایید تا متوجه شوید که بازاریابی پیامکی تاچه حد بر کسب و کار شما تاثیر گذاشته است. این آمارها به طور مستقیم بر موفقیت کسب و کارها تاثیر می گذارند، پس از تجزیه و تحلیل نتایج حاصل از بازاریابی پیامکی غفلت نکنید.

تعداد اعضای جدید خبرنامه ی پیامکی

مشخصا تمام هدف داشتن یک لیست از اعضای خبرنامه پیامکی، جذب اعضای بیشتر و درگیر کردن بیشتر کاربران در تجارت می باشد. بدون داشتن اعضای خبرنامه پیامکی، عملا شما کسی را ندارید که محصولات و خدمات خود را به وی تبلیغ نمایید. جهت سنجش میزان تاثیر گذاری کمپین تبلیغات پیامکی خود، بهتر است که در فواصل زمانی معین، تعداد اعضای جدید خود را بررسی کنید و در صورت نیاز راهکارهای جدید را ابلاغ کنید.

تعداد اعضایی که اشتراک پیامکی خود را لغو کرده اند

اگر تعداد افرادی که از عضویت خبرنامه پیامکی شما انصراف می دهند زیاد است، به معنی این است که شما در یک جای کار خود اشتباه می کنید. این امکان وجود دارد که پیامک های شما ارزش چندانی برای مشترکانتان ندارند یا محتوای درستی را تهیه نکرده اید یا اینکه تعداد اس ام اس های ارسالی از جانب شما بسیار زیاد است. در هر صورت، همیشه آمار و ارقام افرادی که اشتراک خود را از خبرنامه پیامکی شما لغو می کنند را دنبال کنید. زیرا در نهایت این آمار نشان گر میزان تاثیر گذاری اس ام اس های ارسالی شما هستند.

تعداد کلیک بر روی هر لینک

گاهی اوقات، لازم است که برای ترغیب بیشتر مشتریان خود یا ارائه ی تخفیف اختصاصی به آنها، لینکی از وبسایت خود را در انتهای پیامک ارسالی خود اضافه نمایید. هر موقع که شما لینکی را در انتهای اس ام اس خود قرار می دهید، تعداد کلیک هایی را که بر روی آن زده شده است ثبت و نگه داری می شود. داشتن این اطلاعات بسیار حیاتی است، از آنجایی که نشان می دهد که چقدر لینک ارسالی شما مورد توجه مشترکانتان قرار گرفته است.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

بزرگترین اشتباهات بازاریابی اس ام اسی

اس ام اس های تبلیغاتی چیست؟

پیشگیری از داشتن کمپین پیامکی کسل کننده

اهمیت زمان بندی کمپین پیامکی

مدیریت زمان در بازاریابی پیامکی

کمپین تبلیغات پیامکی

نبایدهای کمپین های تبلیغات پیامکی

اشتباهات رایج در تبلیغات

تفاوت بازاریابی پیامکی و ارتباط پیامکی

همه جا صحبت از بازاریابی پیامکی است ولی نباید ارتباط پیامکی و تفاوتش با بازاریابی پیامکی را فراموش کرد. بازاریابی پیامکی روشی است که از آن برای تبلیغات و شناساندن خود به بازار استفاده می شود و بوسیله آن می توان کسب وکار خود را گسترش داد. اما ارتباط پیامکی برای مرحله ای بعد از تبلیغات و برای ارتباط با مشتریان و اطلاع رسانی و دریافت نظر از جمعیتی از افراد است.

اما اینکه کدام یک برای ما کاربرد دارد؟

مطمئنا هر دوی این روش ها از طریق یک پنل صورت می گیرند. اگر شما می خواهید که برای مشتریان خود پیشنهادات ویژه ارسال کنید، بازاریابی پیامکی روش مورد علاقه شما خواهد بود. اما، اگر فقط می خواهید که پیامک هایی حاوی اطلاعات مهم یا اطلاعیه را برای تعداد زیادی از مردم ارسال کنید، ارتباط پیامکی راهکار بهتری برای شما خواهد بود.

همانطور که می بینید، بازاریابی پیامکی بر روی پیشنهادی که ارائه می کند تمرکز دارد، در حالیکه مثال دوم تنها در حال به اشتراک گذاری اطلاعات است. فرقی ندارد که از کدام روش استفاده می کنید، همیشه با مشتریان خود صادق باشید. هیچ وقت به صورت همزمان از این دو روش استفاده نکنید. این کار اعتبار خبرنامه پیامکی شما را از بین می برد.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

عناوین مرتبط:

پیام کوتاه، مهمترین رسانه ارتباطی

4 نکته کلیدی که در بازاریابی پیامکی باید توجه کرد

یادآوری قرار ملاقات با SMS

دلایل استفاده از پیام کوتاه

نگاه کلی به بازاریابی پیامکی

چگونه بازاریابی پیامکی را شروع کنیم؟