پیام کوتاه، مهمترین رسانه ارتباطی

اگر نمودار استفاده از پیام کوتاه را بررسی کنید خواهید دید این ابزار ارتباطی با بیش از 30 سال فعالیت در عرصه تکنولوژی، نه تنها محبوبیت خود را از دست نداده است بلکه روز به روز بر کاربران آن افزوده می شود.

از دلایل عمده بقای پیامک در دنیای ارتباطات، امکان ارسال و مشاهده پیامهای دریافتی به صورت همیشگی در تمامی تلفنهای همراه می باشد. و نیاز به نصب برنامه جانبی بر روی تلفن همراه دریافت کننده نمی باشد. همین امر موجب می شود که اشخاصی که از تلفنهای همراه با سیستم عاملهای قدیمی استفاده می نمایند، نتوانند از سرویسهای ارائه شده استفاده نمایند و ترجیح به استفاده از بستر همیشه در دسترس پیامک برای برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان خود استفاده نمایند.

از دلایل دیگر عدم امکان فراموشی پیامک و زنده ماندن آن، استفاده غیرمستقیم از این تکنولوژی در ساختار و بدنه فعالیتهای روزانه شرکتها و فعالیتهای اقتصادی یا اجتماعی است. به عنوان مثال برای فعالسازی حسابهای کاربری در سایتهای مختلف، اعلام مانده حساب و تراکنشهای مالی حساب بانکی از طرف بانک، برگزاری مسابقه و انجام نظرسنجی های مختلف از جمله مواردی است که به صورت روزانه استفاده می شود.

پنل پیامک

ارزان بودن استفاده از پیام کوتاه، سرعت بالا، همیشه در دسترس بودن و پیش فرض بودن آن به عنوان راه ارتباطی از عمده دلایل حفظ محبوبیت این رسانه ارتباطی است.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

عناوین مرتبط:

یادآوری قرار ملاقات با SMS

نگاه کلی به بازاریابی پیامکی

وب سرویس سامانه پیام کوتاه

برقراری ارتباط با مشتریان و ارباب رجوع

مزایای تبلیغات با پیامک

کاربرد سامانه پیامکی در ارتباطات داخلی

گامی نو از سیمرغ در ارتباطات

پیدا کردن بهترین مشتری از بین مشتریان با پیام کوتاه

متن پیامکی آماده برای مشاغل

اغلب از ما سوال می شود چه جیزی یک متن را درخشان می کند. پاسخ صحیح و دقیقی برای این سوال وجود ندارد چون هیچ گاه یک متن آماده و از پیش تعیین شده ای برای تمامی کسب و کارها وجود ندارد. اما الگوها ونمونه های از متن پیام ها وجود دارد که برای کسب و کارها موثر هستند و این اثبات شده است. همه آنها عوامل زیر را در بردارند.

محرک های قوی در متن پیام - ارسال پیام با نام و مشخصات دریافت کننده و در بعضی موارد لینک وبسایت یا آدرس کانال تلگرام

در مقاله زیر به نمونه متن های محرک متداول در متن می پردازیم زیرا بعضی از کلمات در متن پیامک باعث ایجاد حس اضطراری و مهم بودن پیام می شود (برای مثال کلماتی مانند امروز و اکنون). با یاد اوری و داشتن این نکات ما برای کسب و کارها یک لیست از الگوهای آماده نمونه متن تهیه کردیم:

فروش (فروشگاه):

باخرید 3 کتاب یک کتاب رایگان دریافت کنید. فقط تا پایان مردادماه در خیابان ... منتظر دیدارتون هستیم.

وفاداری:

دریافت تخفیف برای نهار مخصوص و خوشمزه کلمه "نهار" را به شماره ... پیامک کنید و در هنگام سفارش غذا 5% تخفیف دریافت نمایید.

اطلاع رسانی وقایع:

کودکان زیر 5 سال خود را خوشحال کنید. سراسر تابستان از مرکز پینت بال رایگان می توانند استفاده کنند. برای رزرو با شماره ما تماس بگیرید.

ساعات کار و باز بودن مغازه:

دیگر نگران خرید مایحتاج خود در روز تعطیل نباشید؛ فروشگاه ... حتی در روزهای جمعه تاساعت 8 شب آماده ارائه خدمات. آدرس...

آدرس وبسایت:

همه کتاب های مورد علاقه شما در دسترس است. از اکنون به مدت سه روز با استفاده از بهترین تخفیف با خرید از وبسایت ما به آدرس...

دعوت به اشتراک:

اولین نفری باشید که درباره تخفیفات و پیشنهاد ویژه باخبر می شوید؛ با ارسال عدد یک به همین شماره.

پیامک یادآور قرار ملاقات:

بسیاری از مردم به علت مشغله روزانه قرار ملاقات های خود را فراموش میکنند. از فراموش کردن قرار ملاقات های مهم مشتریان خود جلوگیری  کنید و باعث افزایش درآمد و بهبود رضایت مشتری شوید.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

عناوین مرتبط:

4 نکته کلیدی که در بازاریابی پیامکی باید توجه کرد

استفاده از پیامک به جای بازاریابی ایمیلی

دلایل استفاده از پیام کوتاه

چگونه بازاریابی پیامکی را شروع کنیم؟

راهکارهای بازاریابی پیامکی

بهترین متن اس ام اس های تبلیغاتی

کاربردهای پیام کوتاه

8 نکته برای نوشتن متن عالی پیامک (sms)

4 نکته کلیدی که در بازاریابی پیامکی باید توجه کرد


در پایان سال 2015، بیش از نیمی از جمعیت جهان حداقل یک تلفن همراه داشتند. بنابراین با یک ابزار درست شما می توانید به تعداد زیادی از مشتریان دست یابید. و این باعث ظهور اس ام اس و خدمات بازاریابی اس ام اس شد. با توجه به اینکه حدود 95٪ از اس ام اس فرستاده شده توسط کاربر باز می شود، این یک گزینه بسیار پر سود برای شرکت است و شما میتوانید با انتخاب این روش تبلیغات بهینه و موثرتری را در کوتاهترین زمان به انجام برسانید.

ما در این مقاله ۴ نکته کلیدی که در بازایابی پیامکی باید به آن توجه کرد ارائه خواهیم داد: 

تعیین اهداف

 همانند دیگر روشهای بازاریابی برای داشتن نتیجه ای شگفت انگیز باید اهداف بازاریابی خود را مشخص کنید و بر آنها پایبند باشید با اهداف مشخص شما میتوانید مشتریان خود را بر اهدافتان متمرکز کنید و به آنها اطمینان دهید که کسب و کار  شما هدف دار و مطمئن برپا شده است.

گفتار ساده و روان

پس از انتخاب هدف شما آمادگی لازم را برای شروع یک رویداد بزرگ دارید در این لحظه تنها چیزی که میتواند این رویداد را زیبا و شگفت انگیز سازد تصمیمات شما در مورد انتخاب کلمات و جملاتی هست که در عین سادگی و گیرایی دارای جذابیت منحصر به فردی باشد تا کسب و کار شما را در اذهان عمومی بهتر جلوه دهد این مرحله شاید سخت ترین مراحل شروع یک کمپین بازاریابی پیامکی می باشد مشاوره با افراد مجرب در این زمینه میتواند به شما کمک فراوانی کند.

زمانبندی مناسب

اگر شما میخواهید بازخوردهای مناسبی را از بازاریابی پیامکی داشته باشید باید برنامه زمانی مشخصی را برای اهداف خود برگزینید برای مثال اگر میخواهید کسب و کارتان برای  ایام خاصی رونق چشم گیری بیابد بدون مدیریت زمانبندی به این نتیجه دست نخواهید یافت شما باید زمانبندی را طوری انجام دهید که تبلیغاتتان تا رسیدن زمان مراسم در ذهن مشتریان بماند با این کار شما میتوانید انتظار تحول در کسب و کارتان را برای  آن مراسم  داشته باشید

انتخاب بهترین شریک

شما با انتخاب شریک و همیار همیشگی و مناسب از بین کمپانی های ارائه دهنده خدمات پیامکی میتوانید مهمترین و اولین اقدام بازاریابی پیامکی را با موفقیت به انجام برسانید چرا که یک شرکت معتبر ارائه دهنده پنل پیامکی با انبوهی از مشتریان میتواند کار شما را خیلی آسان و معتبر سازد اگر شما میخواهید اولین اقدامتان  سریعترین و بهترین نتیجه را رقم بزند بهتر است در انتخاب شرکت ارائه دهنده خدمات پیامکی دقیق باشید و از خدمات پشتیبانی و مشاوره ای شرکت ارائه دهنده پرس و جو کنید تا بهترین شرکت را  متناسب با هدفتان برگزینید.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

عناوین مرتبط:

چگونه بازاریابی پیامکی را شروع کنیم؟

راهکارهای بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی بصورت حرفه ای

چرا به پیامک تبلیغاتی نیاز داریم

مزایای بازاریابی پیامکی برای مشتریان

شوخ طبعی در بازاریابی پیامکی

استفاده نادرست از بازاریابی پیامکی

استفاده از پیامک به جای بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی در حال نادیده گرفتن شدن است اما بازهم هر تبلیغاتی جای خودش را دارد. ولی زمانی که بحث هزینه و زمان برای رسیدن به سود در میان باشد باید بهترین نوع تبلیغات که در کوتاهترین زمان ممکن به نتیجه می رسد را انتخاب کرد. دلایلی که باعث شده است بجای بازاریابی ایمیلی از بازاریابی پیامکی استفاده شود را در زیر باهم می خوانیم:

متوسط پاسخ در 90 دقیقه است و این زمان زیادی است.

تنها 20% از ایمیل ها باز می شوند.

پیام ها ممکن است در قسمت اسپم ها ذخیره شوند و در نتیجه بازاریابی بیهوده بوده است.

59% از مشترکین ایمیل، بر روی لینک موجود در ایمیل کلیک نمی کنند.

 

حال نگاهی به دلایل انتخاب بازاریابی پیامکی می اندازیم...

 90% از مشتریان از پیامک استفاده می کنند.

 95% از پیامک ها خوانده می شوند که این میزان در مقایسه با ایمیل بسیار شگفت انگیز است!

پیامک ها تنها در 5 ثانیه خوانده می شوند.

به طور متوسط افراد در روز 150 بار تلفن همراه خود را چک می کنند و فرصت مناسبی برای کسب و کارها فراهم می شود تا با ارسال پیامک گروهی از طریق پنل اس ام اس، به تعداد زیادی از مخاطبان دسترسی داشته باشند.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربریو نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

پیامک انبوه یا ایمیل مارکتینگ ؟

چگونه بازاریابی پیامکی را شروع کنیم؟

9 گام برای بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی

تعیین اهدافی که با بازاریابی پیامکی به آن خواهیم رسید

Sms marketing

نتیجه بهینه بازاریابی پیامکی

نقش بازاریابی پیامکی در بحران اقتصادی

اشتباهات رایج در تبلیغات



اثر تبلیغات بر هیچ مدیر و کارفرمایی پوشیده نیست و بهترین گزینه ممکن برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان می باشد. اما برخی در امر تبلیغات با شکست مواجه می شوند و این بدلیل انجام برخی اشتباهات است. مانند:

1-  یک بار تبلیغ به جای ایجاد کمپین تبلیغات

اگر بخاطر صرفه جویی در هزینه فقط یکبار تبلیغات در برنامه خود دارید بهتر است زمان و هزینه خود را تلف نکنید چون به ندرت با کم کردن تعداد دفعات تبلیغ به موفقیت خواهید رسید.

2-  تبلیغ در جای نامناسب

حتما قبل از انجام تبلیغات، محیط هارا شناسایی کنید و بهترین مکان برای تبلیغ خود انتخاب کنید مثلا مجلات مخصوص خردسالان جای مناسبی برای تبلیغ خدمات مربوط به برنامه ریزی مالی شرکتها نیست.

3- کنار گذاشتن منافع و مزایای محصول در تبلیغات

به جای تمرکز بیش از حد بر ویژگیهای محصول، در مورد منافع و مزایای آن صحبت کنید. لازم نیست در آگهی تبلیغاتی درباره جزئیات برنامه تسهیلات بازنشستگی شرکت خود صحبت کنید؛ بلکه خوانندگان میخواهند بدانند که این برنامه چه مزایای ویژه ای برای آنها به همراه خواهد داشت.

4- تاکید روی یک بودجه خاص

پیام تبلیغاتی شما باید در بازار هدفتان به طور پیوسته در معرض نمایش قرار گیرد بنابراین بودجه تبلیغاتی شما باید کافی باشد. تبلیغات تجاری خود را در رسانه های گوناگون اما به طور کمرنگ انشار ندهید. تبلیغات پراکنده و گاه و بیگاه نیز از عوامل اصلی شکست برنامه های تبلیغاتی هستند.

5- عدم زمانبندی مناسب

فصول، ماهها و روزها همگی نقش تاثیرگذاری در تبلیغات شما دارند. مهم است که زمانهایی را برای نشر تبلیغات در نظر بگیرید که بیشترین بازدهی و منفعت را برای تجارت شما داشته باشد.

6- رعایت نکردن اصول تبلیغات

قرار دادن تبلیغات در محل مناسب صفحات وب، ذکر کردن تمامی راههای ارتباطی در آگهی، و تصحیح و غلط گیری از جمله قواعد اصلی نشر تبلیغات میباشند که در بسیاری از موارد فراموش میشوند.

7- رعایت نکردن قوانین طراحی

تبلیغات شما معرف تجارتتان هستند و مشتریان نیز از همین طریق درباره شما قضاوت میکنند. تبلیغات اولین و حتی شاید آخرین فرصت شما برای تاثیرگذاری باشد. آگهی هایی که طراحی ضعیفی دارند بر روی تجارت شما اثر منفی میگذارند.


سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربریو نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms


عناوین مرتبط:

اس ام اس های تبلیغاتی چیست؟

مزایای sms تبلیغاتی

عوامل افزاینده بازده پیامک تبلیغاتی

بهترین متن اس ام اس های تبلیغاتی

تفاوت پیامک تبلیغاتی و پیامک خدماتی

چرا به پیامک تبلیغاتی نیاز داریم

بهترین روش تبلیغات